سهرابیان: رازقیان تمرینات خود را در فرانسه پیگیری می‌کند

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره شرایط ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد رکسانا رازقیان یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک در رشته قایقرانی که در بهمن ماه باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت کند گفت: رکسانا رازقیان قایقران رشته اسلالوم که شانس بیشتری نسبت به سایر نفرات برای کسب سهمیه المپیک توکیو دارد با هزینه شخصی خودش در کشور فرانسه در حال پیگیری تمرینات است.

او گفت: رازقیان به علت درخواستی که فدراسیون از او داشت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کرد تا بعدا حرف و حدیثی وجود نداشته باشد و نگویند او در مسابقات انتخاباتی شرکت نکرده است. او در کشور فرانسه در حال تحصیل است و تمرینات خود را نیز در آنجا انجام می‌دهد.

با جان بچه‌های مردم سر و کار داریم

او در مورد شرایط برگزاری اردو‌های تیم ملی گفت: ما بعد از تشکیل کمیته فنی درباره برگزاری اردو‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد. قبل از شیوع کرونا اردو‌های خود را در تمام رده‌های سنی و رشته‌های مختلف برگزار می‌کردیم. حالا به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی شرایط کمی دشوارتر شده است. ما هم با جان بچه‌های مردم سر و کار داریم و هم مشکلات مالی کار را برای ما دشوار کرده است. بسیاری از فدراسیون‌ها با ارز ارزان‌تر نتوانسته اند به اندازه ما اردو برگزار کنند.

شرایط برای برگزاری اردو چندان مناسب نیست

سهرابیان در مورد شرایط برگزاری اردو‌های رشته اسلالوم گفت: اسلالوم یک قسمت از کار‌هایی است که فدراسیون باید پیگیری کند. کم بودن آب رودخانه‌ها اجازه برگزاری اردو‌ها را نمی‌دهد و از آن مهمتر باید منتظر بمانیم ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه دستوری می‌دهد. چند روز قبل شاهد بودیم که دستور منع رفت و آمد بین استان‌های قرمز کرونایی صادر شد که این اتفاق نشان می‌دهد شرایط برای برگزاری اردو چندان مناسب نیست. برگزاری اردو‌ها به تنهایی مهم نیست و سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد.

زیرساخت‌های مربوط به پیست مصنوعی اسلالوم تبدیل به مخروبه شده است

او در مورد ساخت پیست مصنوعی رشته اسلالوم گفت: زمان ریاست دنیامالی صحبت‌هایی در مورد احداث پیست مصنوعی قایقرانی اسلالوم انجام و زیربنای آن نیز ساخته شد. حال دیگر این موضوع به فراموشی سپرده شده است و از آن چیزی که ساخته شد فقط یک مخروبه باقی مانده است. درست کردن و تجهیز این پیست با یک حساب سرانگشتی چیزی حدود ۷۰ - ۸۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت. اگر یک خیر یا یک ارگان برای تکمیل این پیست از ما حمایت کند بسیار خوشحال خواهیم شد.

با امروز و فردا کردن مشکلات مالی فدراسیون قایقرانی حل نخواهد شد

سهرابیان گفت: در چند روز آینده جلسه کمیته فنی تشکیل خواهد شد و مسائل موجود را بررسی می‌کنیم. تصمیمات فنی در کمیته فنی گرفته خواهد شد و هیئت رئیسه نیز راهکار‌های موجود را بررسی خواهد کرد تا تصمیم نهایی در مورد برگزاری اردو‌ها را بگیریم. با امروز و فردا کردن مشکلات مالی فدراسیون قایقرانی حل نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار