همکاری پلیس با ستاد مقابله با کرونا برای برخورد با کسانی که ماسک نمی زنند

رئیس پلیس پایتخت گفت: همکاری کامل با ستاد کرونا داریم وتاکنون کسی در رابطه با ماسک نزدن جریمه نشده و بیشتر برخورد‌ها ایجابی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که صبح امروز ۲۱ مهرماه برگزار شد اظهار کرد: هفتمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ... به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ۱۹۶ حکم قضایی را برای قاچاقچیان عمده، خرده فروشان مواد مخدر و ... اخذ کنیم و ۶ باند مهم مواد مخدر نیز انهدام شدند که بالغ بر ۲ تن مواد مخدر را کشف کردیم.

او گفت: ۱۲۶۳ خرده فروش نیز در این طرح دستگیر شدند و تعداد زیادی از منازل که به عنوان محل خرید و فروش بودند را شناسایی کردیم و در این راستا ۱۱ باب منزل پلمب شد.

سردار رحیمی بیان کرد: ۱۱ نفر از اراذل و اوباش که در امر مواد مخدر فعالیت داشتند نیز دستگیر شدند و ۳۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از ابتدای سال تا به حال ۲۸ باند را منهدم کردیم و بیش از ۱۷ تن مواد مخدر را کشف شده است.

او با اشاره به دستگیری باند‌های مختلف مواد مخدر گفت: اقدامات پلیس در امر مواد مخدر تهاجمی است و اجازه نمی‌دهیم معابر شهری و ... آلوده شود.

سردار رحیمی بیان کرد: ما همکاری کامل و دقیق را با ستاد کرونا خواهیم داشت و تا به الان کسی جریمه نشده و برخورد‌های ما بیشتر ایجابی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برهم زدن امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و ما برخورد جدی میکنیم.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۲۱ تن مواد مخدر در تهران از سوداگران مرگ

انهدام ۳ باند قاچاق موادمخدر در پایتخت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام
وقتی ماسک نمیزنه چطور برخورد کنه
آخرین اخبار