دروازه بان مس سونگون به تیم ملی فوتسال دعوت شد

دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون برای بازی روز چهارشنبه برابر ازبکستان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در ۲ دیدار دوستانه باید به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان برود و کادر فنی تیم ملی برای این مسابقه ۱۴ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است. در لیست اعلام شده از سوی کادر فنی یک تغییری صورت گرفته و مسعود محمدی دروازه بان با تجربه کشورمان که به خاطر برخی مشکلات به وجود آمده نمی‌تواند تیم ملی را در بازی برابر ازبکستان همراهی کند، از همین رو ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم تصمیم گرفت که به جای محمدی، از سعید مومنی سنگربان تیم فوتسال مس سونگون استفاده کند.


بیشتر بخوانید


مومنی فصل گذشته در مس سونگون موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد، مخصوصا در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال که بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شد مومنی در آن مسابقه توانست به خوبی از درون دروزاه مس محافظت کند و بعد از پایان آن دیدار با واکنش‌های مثبتی از سوی اهالی فوتسال مواجه شد. حال باید منتظر ماند و دید که مومنی در بازی برابر ازبکستان چه عملکردی می‌تواند از خودش نشان دهد.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین دیدار خود باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار