ملی پوش سابق فوتسال در یک قدمی هدایت تیم شهروند ساری

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه هدایت تیم شهروند ساری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شهروند ساری هنوز موفق نشده برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر سرمربی جدیدی برای تیمش انتخاب کند. مسئولان این تیم پس از آنکه رضا لک، سرمربی فصل قبل خود را از دست دادند، این روز‌ها با گزینه‌های مختلفی صحبت کردند تا بتوانند از جمع آن‌ها یک نفر را به عنوان سرمربی تیم خود برگزینند. یکی از این گزینه‌ها محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو تیم ستارگان ورامین است.


بیشتر بخوانید


ساروی‌ها در چند روز گذشته مذاکرات زیادی را با طاهری انجام داده و از او برای فصل بعد برنامه خواسته اند، به همین دلیل طاهری توافق نهایی را به بعد از مشخص شدن وضعیت تیم ستارگان ورامین در فصل بعد موکول کرده است. حال از باشگاه ستارگان ورامین خبر رسیده که مسئولان این تیم با فروش امتیاز این باشگاه به شهرداری قرچک موافقت کرده اند و قرار است فصل بعد تیم شهرداری قرچک جایگزین ستارگان ورامین در لیگ برتر شود.

به نظر می‌رسد که جدایی طاهری از جمع ورامینی‌ها تا حدود زیادی قطعی به نظر می‌رسد و به احتمال بسیار زیاد او فصل بعد عنوان مربی - بازیکن در تیم شهروند ساری حضور خواهد داشت. محمد طاهری فصل قبل در تیم ستارگان ورامین موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار