فوتسالیست‌های جوان ایران به مصاف ازبکستان می‌روند

کادر فنی تیم ملی فوتسال تصمیم دارد برای بازی دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان از بازیکنان جوان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر هفته آینده در ۲ بازی دوستانه باید به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. این مسابقه به میزبانی ازبک‌ها در شهر تاشکند برگزار خواهد شد. از همین رو تمرینات تیم ملی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. از همین رو شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی تصمیم دارد در بازی برابر تیم ملی ازبکستان بیشتر از بازیکنان جوانی استفاده کند که کمتر فرصت پیدا کرده اند برای تیم ملی به میدان بروند تا از این طریق بتواند از جمع آن‌ها بهترین نفرات را با خود به مسابقات جام ملت‌های آسیا ببرد.


بیشتر بخوانید


با توجه به اینکه بیشتر تیم‌های لیگ برتری در حال آماده سازی خود برای حضور در رقابت های فصل بعد لیگ برتر هستند، دعوت بازیکنان اصلی و ملی پوش به اردوی تیم ملی کمی سخت به نظر می‌رسد. به همین دلیل ناظم الشریعه برای اینکه تیم‌های باشگاهی با مشکل رو به رو نشوند قصد دارد بیشتر بازیکنان جوان را به اردو دعوت کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین قرار است بعد از بازی دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان، اواخر آبان ماه به کویت برود تا در آنجا هم ۲ بازی دوستانه برابر این تیم برگزار کند. آن طور که شنیده می‌شود کمیته فوتسال این روز‌ها به دنبال آن است تا هر طوری که شده مقدمات سفر تیم ملی به کشور کویت را فراهم کرده تا بازیکنان تیم ملی کشورمان بتوانند تا قبل از شروع جام ملت‌ها چند بازی خوب با تیم ملی کویت برگزار کند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار