معاون دبیرکل الوفاق: عادی‌سازی روابط بحرین و اسرائیل می‌تواند سبب تنش در منطقه خلیج‌فارس شود

شیخ «حسین الدیهی» در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم سازش رژیم آل‌خلیفه با صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم تاکید کرد با آشکار سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی نگرانی‌هایی در بحرین مشاهده می‌شود، این نگرانی از امکان تبدیل شدن بحرین به پایگاه امنیتی اسرائیل است، این اتفاق می‌تواند شدت سرکوب و استبداد را در بحرین بیشتر کند.

حسین الدیهی افزود، چنین اهدافی موجب شد تا بحرین به دنبال دروغی به نام صلح برود و با چنین دستاویزی بتواند عادی سازی روابطش با اسرائیل را توجیه کند، رژیم آل خلیفه همچنان در پی همکاری‌های امنیتی مشترک است، اتفاقی که تداوم آن می‌تواند سبب تنش بیشتر در منطقه خلیج فارس شود و به ابزاری برای نگرانی کشور‌های منطقه تبدیل شود.

معاون دبیرکل جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در این گفتگو اظهار کرد، عادی سازی روابط در این رژیم، اتفاق تازه‌ای نیست، آنان سال‌های طولانی است که به صورت سری، روابطشان را علنی کرده بودند و روابط صمیمانه‌ای با رژیم صهیونیستی داشتند، آنان از دهه نود یا هشتاد قرن گذشته با رژیم صهیونیستی همکاری‌های امنیتی داشتند.

الدیهی تصریح کرد، بحرین برای عادی سازی روابط تعجیل کرد، اما ریشه این کار به سال‌ها قبل باز می‌گردد. 

سران امارات و بحرین چندی پیش با حضور در کاخ سفید توافقنامه ننگین عادی سازی روابط و صلح با رژیم اشغالگری صهیونیستی را امضا کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار