رهبر انقلاب:

تحریف فرهنگ جنگ و روحیه انقلاب در نسل بعدی دغدغه من است

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره تاکید بر لزوم جلوگیری از ایجاد تحریف در فرهنگ جنگ و روحیه انقلاب را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارای پیام‌ها و ارزش‌هایی هستند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند به عنوان چراغی مسیر زندگی ما را روشن کنند. آرمان‌هایی مثل برادری و برابری، از خود گذشتگی، ایثار و زیر بار ظلم نرفتن حاوی پیام‌ها و حکمت‌هایی برای ما هستند. حفظ این ارزش‌ها مسئله‌ای مهم و انتقال آن‌ها به نسل‌های بعدی مهم‌تر است.

این آرمان‌ها همانند دیگر ارزش‌ها و وقایع تاریخی ممکن است که دچار انحراف و کج روی بشوند. اکنون این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توان از این انحراف جلوگیری کرد؟ پاسخ این پرسش را می‌توان به سادگی در بیانات رهبر انقلاب جست‌وجو کرد.


بیشتر بخوانید


صفحه اینستاگرامی نقل قول منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب با انتشار یک پست بخشی از سخنان ایشان در این رابطه را بازنشر داد. بر اساس این پست رهبر انقلاب از بین رفتن روحیه انقلاب و فرهنگ جنگ را یکی از دغدغه‌های مهم خود معرفی کرده‌اند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه نقل قول را مشاهده می‌کنید:

" دفاع مقدس ملت ایران از دو خطر «فراموشی» و «تحریف» مصون نیست: «دست تحریف، این بخش پُردرخشش تاریخ ما را ممکن است مخدوش کند.» ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ و «این دغدغه در ذهن من هست که فرهنگ جنگ و فرهنگ انقلاب و درحقیقت روحیه‌ی انقلاب از بین برود.» ۱۳۷۰/۰۴/۲۵ "

لزوم حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.