تصویرنوشته‌هایی از سخنان رهبر انقلاب؛

قبول قطعنامه کار مدبرانه امام خمینی (ره) بود

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، به مناسبت هفته دفاع مقدس بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در اینباره را منتشر کرد.

/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب  قسمتی از صحبت‌های ایشان در رابطه با دفاع مقدس را منتشر کرد. این تصویر نوشته‌ها با موضوعات «ما هر چه از لحاظ زمان از دفاع مقدّس دور میشویم» و «دفاع مقدّس از اوّل تا آخر مدبّرانه و عُقلائی بود» به مناسبت هفته دفاع مقدس به اشتراک گذاشته شد.

در ادامه متن و تصویر منتشر شده در باره دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید:

"دفاع مقدّس از اوّل تا آخر مدبّرانه و عُقلائی بود... حتّی قبول #قطعنامه هم در پایان کار، در آن شرایط که امام از آن تعبیر کردند به «نوشیدن جام زهر»، این هم مدبّرانه بود. در آن مقطع، این کار، کار مدبّرانه‌ای بود، باید انجام میگرفت. اگر مدبّرانه نبود، اگر عاقلانه نبود، امام انجام نمیداد."

"ما هر چه از لحاظ زمان از دفاع مقدّس دور میشویم، از لحاظ معرفت باید به دفاع مقدّس نزدیک‌تر بشویم. چون دست تحریف، این بخش پُردرخشش تاریخ ما را ممکن است مخدوش کند؛ لذا بایستی کار کنیم، معرفت ما بایستی زیاد بشود."

دفاع مقدس

دفاع مقدس


بیشتر بخوانید

دست تحریف در کمین دفاع مقدس + تصویر نوشته


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار