علیرغم تحریم‌های آمریکا؛

نفتکش حامل سوخت ایران وارد آب‌های ونزوئلا شد

در تقابل با تحریم‌های ظالمانه آمریکا، اولین نفتکش از مجموع سه نفتکش ایرانی وارد حریم آب‌های ونزوئلا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، به رغم تحریم‌های ظالمانه واشنگتن، امروز (دوشنبه) اولین نفتکش از مجموع سه نفتکش حامل سوختِ ایرانی وارد حریم آب‌های ونزوئلا شد.

به نوشته این خبرگزاری اولین نفتکش ایران با نام فارست (Forest) به همراه پرچم ایران وارد حریم آبی ونزوئلا شده است. این نفتکش در غرب آسیا بارگیری شده و بدون ایجاد مزاحمتی وارد آب‌های ونزوئلا شده است.

این پایگاه خبری همچنین گفته است بر اساس ردیابی‌هایی که به دستش رسیده، نفتکش ایران در حال حاضر مسیر خود را به سمت پالایشگاه بندری «ال پالیتو» (El Palito) ادامه می‌دهد.

بلومبرگ همچنین در این باره نوشت: «یکی از سه نفتکش ایران مقدار زیادی سوخت به ونزوئلا می‌رساند و هدف آن نیز تقابل و تضعیف تلاش‌های آمریکاست.»

به تازگی «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد کاراکاس در حال تدوین قانون جدیدی است که به غلبه بر تأثیر تحریم‌های آمریکا علیه این کشور کمک خواهد کرد.

به گفته رئیس جمهور ونزوئلا، یک نظرسنجی جدید انجام خواهد شد تا مشخص شود که بخش‌های مختلف اقتصاد این کشور به دلیل تحریم‌های آمریکا چه آسیب‌هایی دیده اند. مادورو اظهار کرد، قانون جدید شامل تدابیری خواهد بود که تأثیرات منفی اقتصادی، مالی و اجتماعی تحریم‌های ایالات متحده را کاهش می‌دهد.

دولت آمریکا هفته گذشته تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با برنامه تسلیحات هسته‌ای و موشکی متعارف ایران از جمله وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد.

وزیر خارجه آمریکا با اعلام خبر تحریم رئیس جمهور ونزوئلا گفت نیکلاس مادورو به دلیل تقویت روابط با ایران تحت تحریم قرار می‌گیرد.

آمریکا پس از ناتوانی در تصویب قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، مدعی استفاده از مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تمامی تحریم‌ها علیه تهران است. اتحادیه اروپا پیش از این اعلام کرده بود که آمریکا نمی‌تواند با توسل به مکانیسم ماشه، تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را فعال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
ممنونم كه انتقاد منو منتشر كردين ولي سوالم اينه چرا نظري كه ديروز ارسال كردم منتشر نشد؟ چه ايرادي داشت؟!!!
غير از اين بود كه دفاع از مردم مظلو يمن بود؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
متاسفم براي اين سايت كه ادعاهاي بزرگي داره ولي نظرات كاربرانشو سليقه اي منتشر ميكنه من اين كامنتها رو از جايي ديگر منتشر ميكنم تا همه متوجه بشن كه چطور از سمت اين خبرگزاري نظرات دست چين ميشه!!
در حالي كه نظر من نه ضديت با نظام بود و نه ضديت با اسلام اتفاقا برعكس مشكل از خود شما و سمت و سوي شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
ببخشید اون چندتای که قبلا فرستادیم اقایان فرمودند طلا گرفتیم به جاش شرمنده برا خودشون گرفتن یا برا کشور چون ما که هیچ چیزی ندیدیم اتفاقا بدبختی هامون هم روز به روز بیشتر داره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
پذیرش برجام و بدعهدی آمریکا نشان داد ما راهی جز مقاومت و ایجاد شرایط سخت در منطقه برای آمریکا نداریم لذا باید مردم با اتحاد و مثل زمان دفاع مقدس برعلیه آمریکا و منافقین داخلی اقدام کنند . و هوای همدیگر را داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
برادر من نمی دونم چند سالته ولی مشخصه سنی نداری چون اخرای جنگ هم کشور همین وضعیت رو داشت پس یه تحقیق از اون زمان بکن سپس نسخه اقتصادی بپیچ در روزگار کنونی هر کشوری که انحصار طلب بشه همین براش پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یا خدا..انگار مثلا ناو هواپیمابر ایران وارد آب های ونزوئلا شده
Netherlands
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
نفت می دیم، جاش چی می گیریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
یادداشتهای یک دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
میثم.
۰۳:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
زنده باد اسلام انقلابی شیعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
تو حالت خوب نیست
من امروز نه بنزین داشتم نه پولی که بنزین بزنم تو این ماشین قراضه که برم سرکار
شما هم احتمالا بچه های بالا هستید که مشکلی ندارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
باید با توکل به خدا تو هر حوزه اینطوری قدرتمند و قاطع عمل کنیم و سیاستی رونده داشته باشیم پا پس کشیدن و ضعف نشون دادن و ترسیدن مساویه با نابودی و این چیزی نیست که شایسته مسلمانا باشه . باید قاطع عمل کنیم. تو همه حوزه ها ما قدرتمندیم چون سمت خدا و سمت حقیم.
آخرین اخبار