رویترز: جان باختن پنج عضو یک خانواده آذربایجانی در پی حمله ارمنستان

در پی حمله نظامی ارمنستان به منطقه تحت مناقشه قره‌باغ در ناحیه مرزی آذربایجان، پنج عضو یک خانواده آذربایجانی جان باختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دادستانی عمومی آذربایجان روز یکشنبه گفت پنج نفر از یک خانواده بر اثر درگیری مرزی اخیر بین آذربایجان و ارمنستان کشته شدند.

درگیری‌ها بین ارمنستان و آذربایجان در روز یکشنبه برای چندمین بار طی ماه‌ها اخیر در منطقه مورد اختلاف قره‌باغ رخ داد.

در درگیری‌های روز یکشنبه در منطقه قره‌باغ، ۱۶ نفر از نیرو‌های نظامی ارمنستان در درگیری با نیرو‌های آذربایجانی کشته و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند.

در پی بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه «قره‌باغ» کشور‌های اذربایجان و ارمنستان در بخش‌هایی از کشور‌های خود حکومت نظامی اعلام کردند.

طبق اعلام پایگاه خبری نشریه گاردین، ارمنستان اعلام حکومت نظامی کرده و پس از ادعا در خصوص منهدم کردن چندین هواپیمای آذربایجانی و نیز شماری تانک، دستور داده تا بسیج کامل نیرو‌های نظامی‌اش انجام شود.

العربیه هم در خبری فوری اعلام کرده که پارلمان آذربایجان قوانین حکومت نظامی و منع آمدوشد در شماری از مناطق این کشور را اعلام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
جنگ در همه حال بد است از طرف هر کشوری که می خواهد باشد. در ضمن این را به عنوان یک ایرانی آذری زبان عرض می کنم که نباید تعصب بی جایی نسبت به کشوری داشته باشیم که کشورش را تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی و آمریکا کرده است. آرزو می کنیم این مناقشه به زودی حل و فصل شود و هیچ جای دنیا شاهد جنگی نباشید که نتیجه آن کشته شدن انسانهای بی گناه زیادی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سربازان بزدل و ترسوی ارمنستان جنایتکار که از روبرو شدن با ارتش شجاع و قهرمان آذربایجان می ترسند به کار همیشگی شان که کشتن مردم بی دفاع و و کودکان و زنان است روی آورده اند ولی آنها از خشم ارتش آذربایجان در امان نخواهند ماند و تقاص جنایت شان را خواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
مردمو چرا ميزنن ؟؟؟
آخرین اخبار