وزارت دفاع آذربایجان: ارتش ارمنستان خسارات جانی و مادی زیادی متحمل شده است

درگیری‌ها بین ارمنستان و آذربایجان تشدید شده است و دو طرف یکدیگر را به متجاوز بودن متهم می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یک خبرگزاری رسمی آذربایجان، در ادامه درگیری‌های نظامی بین آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ، ارتش ارمنستان خسارت‌های سنگینی را متحمل شده است.

 ارمنستان و جمهوری آذربایجان بیش از  چهار دهه است که بر سر مالکیت منطقه قره باغ مناقشه دارند که اخیرا این مناقشه به درگیری‌های نظامی بین دو کشور ختم شده است.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در نشست شورای امنیت ملی این کشور به ریاست رئیس جمهور گفت: نیرو‌های ارتش ۷ روستا را بازپس گرفتند و با انجام ضد حمله در دیگر مناطق نیز دست به عملیات موفقی زدند و در مقابل نیروهای ارمنستان چندان قوی نبودند و عقب نشینی کردند.


بیشتر بخوانید


وزارت دفاع آذربایجان درباره وضعیت این درگیری‌های نظامی اعلام کرد: «ارتش ارمنستان خسارات جانی و مادی زیادی متحمل شده است و ماشین‌های جنگی دشمن و سیستم‌های موشکی و توپخانه‌ای آن‌ها منهدم شده است.»

درگیری‌ها بین نیرو‌های نظامی دو طرف در منطقه قره‌باغ تشدید شده است و مقامات سیاسی دو کشور یکدیگر را به متجاوز بودن متهم می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
زنده باد ارمنستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
کجای دنیا پس گرفتن خاک اشغال شده تجاوز محسوب میشه ارمنستان باید بفهمد دوره بزن دررو دیگه تمام شده است یکی بزنی دوتا می خوری آیانمی دانید ترک جان میده اما خاک نمی ده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
به یاری خدا ارمنستان نابود خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
ای کاش دولت مرزها رو باز میکرد تا درس عبرتی برایه ارمنستان میدایم که بدونه آذربایجان تنها نیست
آخرین اخبار