ایتام و فرزندان محسنین مهابادی بیش از ۲ هزار حامی دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۲ هزار و ۱۷۰ حامی از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد حمایت می‌کنند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۷۰ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین مهابادی را برعهده دارند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: هر یتیم و فرزند محسنین به طور میانگین اعم از کمک نقدی، کالا و خدمات ماهانه ۱۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: اجرای برنامه‌های هر کارمند یک حامی و حامی یابی از طریق حامیان موجود در قالب طرح سفیران ایتام از برنامه‌های امداد برای جذب و تثبیت حامیان است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۶۵۶ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: همچنین خیران و نیکوکاران این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به فرزندان ایتام و محسنین زیر پوشش این نهاد کمک کردند.

خضری با اعلام اینکه میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، امسال نسبت به پارسال ۲۷ درصد افزایش یافت، اضافه کرد: در مجموع کمک‌های مردمی به صورت نقدی ۱۱۰ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال بوده که این میزان پارسال ۶۰ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال بود.

او با اشاره به روش‌های حامیان برای کمک به ایتام و محسنین گفت: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد ایتام و محسنین را با کمک‌های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.