سهرابیان:

نفرات منتخب قایقرانی قهرمانی کشور راهی مسابقات انتخابی المپیک می‌شوند

رئیس فدراسیون قایقرانی در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی بیان کرد: فردا رقابت‌های انتخابی اسلالوم در رودخانه خروشان کرج برگزار می‌شود.  ۵ و ۶ مهرماه مسابقات انتخابی رشته آب‌های آرام و در تاریخ ۹ و ۱۰ مهر ماه هم آب‌های آرام برگزار می‌شود. تمام رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار می‌شود و در نهایت نفرات منتخب برای رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت می‌کنند.

در جلسه‌ای که امروز با ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد پیشنهاد کردم که از ورزشکاران به صورت رایگان تست کرونا گرفته شود. بهترین راه برای حفظ سلامتی ورزشکاران قرنطینه کامل  یک مجموعه ورزشی است. همچنین ورود و خروج افرادی که سلامت ورزشکاران را به خطر بیاندازد را باید ممنوع کنیم.

سهرابیان اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی قایقرانی و مسابقات قهرمانی کشور با حفظ نکات و رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود. امروز رقابت‌های اسلالوم بانوان به میزبانی کرج  برگزار شد و تمام دستورات بهداشتی در آن رعایت شده است. با وجود اینکه گرفتن تست کرونا از بازیکنان برای هیئت‌های استانی هزینه بالایی دارد، اما از تمام شرکت کنندگان تست کرونا گرفته شد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار