الوفاق: آل‌خلیفه سازمان‌های مختلف را برای پذیرش عادی‌سازی تهدید کرده است

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد رژیم آل خلیفه طرف‌ها داخلی را به تایید عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وادار کرده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تی آر. تی عربی، جمعیت «الوفاق» بحرین اعلام کرد که آل خلیفه برای مجبور کردن برخی سازمان‌ها به تأیید توافق عادی‌سازی روابط منامه با تل‌آویو سیاست تهدید و ارعاب را در پیش گرفته است.

الوفاق در حساب توئیتری خود نوشت: چندین سازمان ورزشی، دینی و ... از سوی آل‌خلیفه تهدید شده‌اند تا مواضعی در اعلام حمایت از توافق سازش اعلام کنند و برخی سازمان‌ها نیز تماس‌های تلفنی از طرف‌های مربوطه در همین زمینه دریافت کرده‌اند.

برخی موسسات نارضایتی خود را از این حد از باج‌خواهی، ظلم و ارعاب برای تأیید توافق سازش را اعلام و آن را رد کرده‌اند. همچنین برخی نمایندگان نیز از صدور بیانیه‌ای به نام تمام نمایندگان در تأیید این توافق ابراز تعجب کرده‌اند.

الوفاق افزود: آل‌خلیفه با تهدید و ارعاب برخی موسسات را مجبور به تایید توافق خود با رژیم اشغالگر می‌کند و مانع از هرگونه تحرکات مردمی و مدنی در اعلام مخالفت با این توافق می‌شود، اما اجماعی ملی در رد توافق عادی‌سازی روابط وجود دارد.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین نیز در واکنش به این اقدام رژیم آل خلیفه گفت: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر که به نظر ملت‌های اسلامی و عربی مردود است، حکام برخی کشور‌های عربی برای حفظ حکمرانی خود خواهان عادی سازی روابط با دشمن هستند و سرسپردگی به دولت آمریکا و اسرائیل را فرصتی برای محکم کردن قبضه قدرت خود علیه ملت‌ها می‌دانند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذشت تنها ۲۹ روز از اعلام توافق امارت و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط، جمعه گذشته (۱۱ سپتامبر) اعلام کرد که بحرین و رژیم صهیونیستی نیز برای عادی سازی روابط به توافق رسیده‌اند و در آینده نزدیک این توافقنامه را امضا می‌کنند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
بی عدالتی و تبعیض و تقسیم نشدن صحیح ثروتها و معادن و ذخایر و منابع ملی ملتها به صورت عادلانه در میان ملتهای مستصعفین توسط فراعنه برده داران نژادپرستان مجرمین عصر جدید در همه جای جهان کره زمین بی داد می کند ولی بدانید و آگاه باشید که مومنین مستضعفین سر تا سر جهان حاکمان و وارثان کل کره زمین خواهند شد که این وعده صادق خداوند جل جلاله در کتاب آسمانی قرآن کریم مقدس و نورانی و هدایتگر بشریت است و دنیای مستکبرین و ظالمان ستمگران دیکتاتورهای بی عدالتهای تبعیضگران باند بازان دزدان غارتگران دروغگویان خسیسان بخیلان تنگ نظران فاسدین فاسقین سیاسان موذیهای شیطان صفتان را بر سرشان خراب خواهند کرد در سر تا سر جهان و خار و ذلیل و نابودشان خواهند کرد و به زباله دان تاریخ بشریت می اندازنشان برای همیشه چرا که این حرامزاده های حرام لقمه ها دنیای مومنین مستضعفین را خراب کردند بدانید مردم و ملتهای سر تا سر جهان بیدار و آگاه شده اند و قیامها و انقلابهای پی در پیی در سر تا سر جهان بر علیه تمامی حاکمان ستمگر بی عدالت تبعیضگران دروغگویان فاسدین فاسقین جنایتکاران تروریست بوجود آمده و خواهد آمد چرا که مومنین مستضعفین را در بدبختی و بیچارگی و بینوایی و فقر و تهی دستی فرو برده اند و خودشان در رفاه کامل و ثروتمندی بی دغدغه بسر می برند و نصرت پیروزی خداوند جل جلاله نسیب مومنین مستضعفین خردمندان آزاده اندیشان سر تا سر جهان خواهد شد و دنیایی پر از عدل و داد بدون تبعیض در صلح و سلامتی بدون فقر و تهی دستی و بدون ظلم و ستمگری در سر تا سر جهان خواهند ساخت به حول قوه خداوند جل جلاله و توکل بر خداوند جل جلاله و وعده صادق خداوند جل جلاله تحقق کامل خواهد یافت در سر تا سر جهان بزودی زود انشاءالله .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر
آخرین اخبار