العربیه مدعی شد: ائتلاف سعودی مراکز ساخت موشک و پهپاد انصارالله را بمباران کرد

شبکه العربیه مدعی شد ائتلاف سعودی مراکز ساخت موشک و پهپاد متعلق به انصارالله را در یمن هدف گرفت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری شبکه سعودی العربیه به نقل از منابعی که آن‌ها را «شواهد عینی» خوانده، مدعی شد ائتلاف سعودی بامداد امروز شنبه، مراکز متعلق به انصارالله یمن در نزدیکی صنعا، پایتخت این کشور را که از آن‌ها برای ساخت پهپاد و موشک استفاده می‌شد، بمباران کرده است.

طبق ادعای العربیه، جنگنده‌های ائتلاف سعودی چندین موشک را بسوی یک مرکز نظامی در «سوان» در حومه شرقی صنعا انداختند.

بر پایه ادعای این شبکه، بمباران‌ها مراکزی را که نیرو‌های انصارالله در آن‌ها برای ساخت موشک‌های بالستیک و پهپاد به منظور حمله به عربستان سعودی و دیگر کشور‌های حاشیه خلیج فارس استفاده می‌کردند، هدف گرفت.

روز جمعه نیز ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام چندین موشک بالستیک و پهپاد‌های حامل مواد منفجره‌ای شد که از سوی نیرو‌های انصارالله برای هدف گرفتن عربستان استفاده می‌شد. طبق ادعای این شبکه، حمله روز جمعه ائتلاف سعودی، پنجمین حمله پهپادی شکست خورده‌ای است که از سوی نیرو‌های انصارالله علیه پادشاهی عربستان در خلال یک هفته گذشته به اجرا درآمده بود.

این در حالی است که دو روز پیش، شبکه المسیره، وابسته به انصارالله یمن اعلام کرد نیرو‌های یمنی با حملات پی در پی به فرودگاه بین‌المللی أب‌ها در عربستان نشان دادند برای حملات دردناک‌تر و دقیق‌تر به مراکز حساس متجاوزان آماده‌اند. چهار حمله به فرودگاه أب‌ها در عربستان طی چند روز، به خوبی برنامه آتی نیرو‌های مسلح یمن را آشکار کرد.

به گفته سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، این حملات با دقت انجام شده و ارتش به اهداف خود دست یافته است. این حملات قرار است تا زمانی که حکام عربستان دست از جنگ بکشند و به محاصره یمن پایان دهند، ادامه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
چه جالب...
فقط شبکه سعودی ها دم از پیروزی آل سعود میزنه !!
#العربیه_اموی
آخرین اخبار