شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توجه به فضای سبز در پروژه‌های توسعه محله‌ای مهم است

آبادیان با بیان اینکه توجه به فضای سبز در پروژه‌های توسعه محله‌ای در میزان رضایتمندی شهروندان مهم است، گفت: پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال در محله قلمستان آماده بهره‌برداری است.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه محله‌های مرکزی شهر تهران در راستای برنامه‌های مدیریت شهری، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی محرک توسعه محله‌ای با توجه به مطالعات انجام شده بر اساس نیاز‌های محله‌ای و نظرات ساکنان به اجرا در آمده است.

آبادیان افزود: در پروژه‌های توسعه محله‌ای توجه به بافت فرسوده، کمبود‌های سرانه ورزشی، موضوعات عمرانی و رفاهی مد نظر قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها اجرای ۱۱ پروژه در محله‌های این منطقه بوده است که هم اکنون مراحل پایانی عملیات اجرایی خود را می‌گذرانند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران بیان کرد: انشعابات فاضلاب خانگی نصب شده و برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب‌های زیست محیطی نسبت به تبدیل نهر به کانیو مرکزی در این محدوده به طول ۱۱۵۰ متر اقدام شده است.

آبادیان با بیان اینکه توجه به فضای سبز در پروژه‌های توسعه محله‌ای در میزان رضایتمندی شهروندان مهم است، یادآور شد: پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال، بسکتبال و والیبال در محله قلمستان به متراژ ۳۲۰ متر مربع با ۳ متر ارتفاع فنس در محدوده بافت فرسوده محله قلمستان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
تا به اينا ميگي فضاي سبز به جاي درختكاري ميدوند دنبال چمن كاري
آخرین اخبار