نماینده دشتستان در مجلس:

مسئولان بورس دقیقا چه کار می‌کنند؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ارشد بورس در این شرایط کجا هستند؟ الان دقیقا چه کار می‌کنند؟

رضایی نماینده دشتستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  که با پایگاه نود اقتصادی صحبت کرده گفته است: این روز‌ها که بورس درگیر تلاطم‌های زیادی است درگیری ریزش و گاه سقوط است این همه سرمایه‌های مردم در حال از بین رفتن است دولت کجاست؟نهاد ناظر و شورای عالی بورس کجاست؟

او بیان کرده است: این همه ما نهاد ناظر داریم، این همه از بیت المال بایت اینکه بورس را کنترل کنند و بر آن نظارت کنند حقوق می‌گیرند، این نهادها این روز‌ها کجا هستند؟ چه نظارتی کرده‌‌اند؟

 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرده است: بیایند به مردم بگویند روزی که شاخص بورس از ۴۰۰-۵۰۰ هزار واحد تا دو میلیون رسید در فضایی هیجانی و احساسی و بدون پشتوانه علمی کجا بودند؟ چرا کنترل نکردند؟ و امروز که بورس در حال سقوط است، کجا هستند؟ نه آن روز اثری از این‌ها بود و نه امروز اثری از آن‌ها هست.

رضایی افزوده است: باید توضیح داده شود سرمایه‌ای که وارد بورس شد چقدر به درد تولید خورد؟ چون کاری بدون پشتوانه کارشناسی بود نه آن روز مشکلی از ما حل کرد و نه امروز که مردم درگیر سقوط بورس شده‌اند.

او بیان کرده است: امروز اثری از کسی نمی‌بینیم که باید عرصه را مدیریت و بر آن نظارت کند تا سرمایه مردم از بین نرود. نه اظهار نظری و نه موضع گیری می‌بینیم.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.