دغدغه نخل‌داران دشتستان برای فروش خرما برطرف شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود بازار خرما در معیشت دشتستانی‌ها تأثیر گذار است و باید دغدغه نخل‌داران این شهرستان در زمینه فروش این محصول برطرف شود.

دغدغه نخل‌داران دشتستان برای فروش خرما برطرف شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم ر ضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با اهالی و اعضای شورای روستای سربست بخش سعدآباد با اشاره به تلاش برای برطرف کردن دغدغه نخل‌داران در زمینه فروش محصول، بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر خرمای استان بوشهر در این شهرستان تولید می‌شود، بهبود بازار خرما در معیشت مردم شهرستان تأثیر گذار است.

او با اشاره به اینکه تفکر انقلابی و جهادی راه حل بسیاری از مشکلات است، افزود: شهدا با همین تفکر پیروزی در جنگ تحمیلی را رقم زدند و اکنون هم اگر تفکر شهدا را دنبال کنیم به موفقیت دست خواهیم یافت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال، دشوارتر از فتح خرمشهر و آبادان نیست. شهدا با از خودگذشتگی خرمشهر‌ها را فتح کردند و ما باید امروز همت کنیم و با همین تفکر مشکلات مردم را حل کنیم.

رضایی با اشاره به تلاش برای احقاق حق مردم روستای سربست در حوزه‌های مختلف، افزود: جلساتی را در سطح کلان و اول کشور به‌منظور تسهیل در خرید خرما، معیشت و اشتغال داشته‌ایم و تا دست یافتن به نتیجه پیگیر خواهیم بود.

او بیان کرد: در موضوعات امنیت، راه و مخابرات به ویژه راه و آنتن‌دهی تلفن همراه پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.