چند کشته و زخمی در حملات جنگنده‌های سعودی به کامیون حامل مواد غذایی در یمن

در حملات چندین باره جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن، یک کامیون حامل مواد غذایی در شهر ماهلیه هدف گرفته شد که درپی آن شماری غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، منابع یمنی اعلام کردند جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی با حملات چندین باره به مناطق مختلف یمن و بمباران این مناطق، یک کامیون حامل مواد غذایی در شهر ماهلیه را هدف قرار دادند و منفجر کردند که در نتیجه آن شماری غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گفته منابع یمنی این تنها یکی از حملات متجاوزان به شهرهای یمن بوده است، جنگنده‌های ائتلاف علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی در ۱۵ نوبت شهر ماهلیه و در ۵ نوبت نیز شهر رحبه در استان مارب را بمباران کردند.


بیشتر بخوانید:


این حملات جنگنده‌های سعودی در واکنش به پیروزی‌های اخیر مقاومت نیروهای یمنی دربرابر ائتلاف سعودی تحت حمایت آمریکا و کشورهای غربی است به طوری که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند روز پیش موفق شد شهر ماهلیه در این منطقه را به صورت کامل در اختیار بگیرند و به دنبال آن، منطقه الصداره یعنی محل عبور به سمت الجوبه آخرین شهر باقی مانده از جنوب تا شهر مارب را هم به تصرف خود درآوردند.

در همین حال یحیی السریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد امروز سه‌شنبه از حمله پهپادی به فرودگاه «ابها» در عربستان سعودی خبر داد.

بامداد روز گذشته نیز پهپاد‌های یمنی فرودگاه ابها در خاک عربستان را با دقت هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موشک کروز
۰۸:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اب شیرین کن عربستان را در جواب کامیون های غذا بزنید. عربها زیادی خوششان باشد سر به سر همه میگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خدالعنت کنه این وهابیت سعودی را که بویی ازانسانیت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مواد غذايي نبوده ..حامل موشك و تسليحات بوده
آخرین اخبار