روایت تلاش‌های ناکام آمریکا برای نابودی برجام در سال ۲۰۲۰+ اینفوگراف

دفتر نمایندگی روسیه در وین تلاش‌های ناکام دولت آمریکا برای از بین بردن توافق هسته‌ای ایران طی سال ۲۰۲۰ را در قالب یک اینفوگراف به تصویر کشید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگی روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تقلا‌های دولت آمریکا در سال میلادی جاری برای نابودی برجام را در قاب یک اینفوگراف روایت کرد. اقداماتی که به تائید روسیه همگی با شکست مواجه شدند.

دفتر نمایندگی روسیه در وین با درج این اینفوگراف در توییتر خود نوشت: در بحبوحه تلاش‌های آمریکا برای اجرای مکانیسم ماشه مندرج در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، در یک اینفوگراف نگاهی به تلاش‌های آمریکا در سال ۲۰۲۰ برای نابودی برجام می‌اندازیم که البته تاکنون همه آنها ناموفق بوده اند.

روایت تقلا‌های ناکام آمریکا برای نابودی برجام در سال ۲۰۲۰ + اینفوگراف

سیر تلاش‌های آمریکا برای ضربه زدن به برجام با ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس در سوم ژانویه آغاز می‌شود. در این اینفوگراف افزودن تدریجی مقامات دولتی ایران به فهرست تحریمی آمریکا به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت دونالد ترامپ برای نابودی برجام آورده شده است. ارائه قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، اعلام فعال سازی مکانیسم ماشه در آینده نزدیک، امتناع آمریکا از شرکت در نشست پیشنهادی رئیس جمهور روسیه برای حل و فصل مسئله ایران و اعلام نقض برجام از سوی تهران به شورای امنیت تنها بخشی از تقلا‌های ناکام دولت واشنگتن برای نابودی توافق هسته‌ای بوده است.

بحث ازسرگیری تحریم‌های ایران از طریق توسل به مکانیسم ماشه، موضوعی است که این روز‌ها از سوی دولتمردان آمریکایی به جد دنبال می‌شود. آمریکا پس از شکست سنگین در تصویب قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، به بهانه نقض تعهدات ایران ذیل برجام تلاش می‌کند تا تمامی تحریم‌های بین المللی علیه ایران را از سر بگیرد. ادعایی که البته با مخالفت حداکثری اعضای شورای امنیت تا به امروز خریداری جز جمهوری دومینیکن نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تلاش های ناکام؟ کدوم برجام؟!!!
آخرین اخبار