واکنش سخنگوی نُجَباء به عملیات ضد آمریکایی اخیر

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به عملیات ضد آمریکایی دوشنبه ‌شب نیروهای عراقی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نصر الشِمَّری، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار آیه‌ای از کلام‌الله مجید در صفحه شخصی خود در توئیتر، به حملات دوشنبه شب مقاومت اسلامی عراق علیه اهداف آمریکایی واکنش نشان داد.

نصر الشِمَّری ضمن استفاده از هشتگ #یالثارات_الحسین، نوشت: "وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ | و روزهای خدا را به‌یادشان بیاور، که در این یادآوری برای هر صابر شکرگزار دلایل روشنی نهفته است.

واکنش سخنگوی نُجَباء به عملیات ضدآمریکایی دوشنبه ‌شب

دوشنبه شب یک کاروان نظامی متعلق به ارتش آمریکا در آزادراه «الشعله» بغداد هدف قرار گرفت.کاروان دیگر آمریکایی‌ها نیز در منطقه «جبلة» استان «حله» با بمب کنار جاده‌ای هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدعلی
۱۶:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
انا من المجرمون منتقمون
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بهترین راه عملی و تفهیم این مطلب که آمریکائی ها خاک اشغالی و غصب کرده عراق را ترک کنند همین است چونکه هیئت حاکمه آمریکا فقط زبان زور را درک میکند و یا لثارات الحسین یعنی تداوم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا......
و پاسخ عملی دندان شکنی به ارتش سنتکام است که :
هیهات منا الذلة یک شعار عملی واجب مسلمانان جهان است و اگر اعراب مرتجع جاهل محدودی مانند یک گاوشیرده برای هیئت حاکمه آمریکا ماءماء کردند این به تمام اعراب با غیرت تعمیم دادنی نیست...............در حالی که هنوز خون شهیدان ابوالمهدی وحاج قاسم قصاص خون نشده است به قول سیدمقاومت شیخ حسن نصرالله سرترامپ در مقابل بند کفش این سرداران قابل قیاس نیست............................
آخرین اخبار