عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بحث استعفای ظریف، بازی جدید اصلاح طلبان است

تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که اصلاح طلبان درصدد تشویق محمد جواد ظریف برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

استعفای ظریف بازی جدید اصلاح طلبان استوهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به احتمال حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: عدم حضور ظریف در جلسات هیات دولت که شائبه استعفای وزیر امور خارجه را ایجاد و تبدیل به خبر کرد، بخشی از پروژه جنگ روانی و انتخاباتی جریان اصلاحات است. جریان اصلاح طلبی ناامید از رئیس دولت به معاون اولی در انتخابات ۱۴۰۰ امید بسته است.

او ادامه داد: سوالی که در این میان مطرح است مبنی بر اینکه آیا وزارت امور خارجه جدای از دولت تصمیم می‌گیرد و ظریف بی نیاز از مشورت و پشتیبانی هیئت دولت است؟ از پاسخ به سوال‌های فوق می‌توان نتیجه گرفت که خبری در آلاچیق فکری اصلاح طلبان در جریان است که هدفش ، آزمایش و آماده سازی افکار عمومی بوده است.


بیشتر بخوانید


دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: جریان اصلاح طلبی سعی دارد به کمک آقای ظریف روحیه علی لاریجانی را تقویت کرده و با ترکیب این دو نفر که اشتراکات ظریفی هم دارند، نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ را تا حدودی به نفع خود تغییر دهد.

تحلیلگر مسائل سیاسی، تاکید کرد: اصلاح طلب‌ها با محاسبات منطقی ریاضی به این فکر رسیده اند که در شرایط فعلی نمی‌توانند تمام دولت سیزدهم را تصاحب کنند، ولی اگر با ترغیب و حمایت از لاریجانی بتوانند ظریف را به کرسی معاون اولی برسانند، به ۸۰ درصد اهداف خود می‌رسند؛ لذا شایعه استعفا، بازی ظریف اصلاح طلبان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتحعلی قجری
۱۸:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
وجدانا اگه دسترسی به اینا دارید بفرمایید یه ملت دعا گو شما هستن اگه هرچه سریعتر استعفا بدید و حتی از این این خاک که زره ای براش ارزش نزاشتی بیرون برید مثل فرزندانتون‌ این اب و خاک هم احترام بهتون میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
س خوب کاندید بشه کی به آقای ظریف رای میدهد گرانی سودآور ۲۵ و غیره وپاسخ همه مقصر ظریف است
آخرین اخبار