پیروانی: نباید بازیکن زیر ۲۳ سال سهمیه لیگ برتری در نظر گرفته شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد به تصمیمات منطقی‌تر عمل کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان در مورد تکاپوی این باشگاه در  نقل و انتقالات بیان کرد: شرایط از نظر جذب بازیکن خوب است و نفر به نفر به تیم اضافه می‌شوند. با این حال از افراد تصمیم‌گیرنده درخواست دارم که در این باره تخصصی‌تر تصمیم بگیرند. در این فصل نمی‌توانیم ۴ بازیکن خارجی را جذب کنیم و  فقط یک سهمیه به سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری اضافه شده است. این در حالی است که با توجه به شرایط کرونایی و فشردگی مسابقات، ما از سازمان لیگ درخواست کردیم تا سهمیه بازیکنان لیگ برتری افزایش پیدا کند.

او افزود:  از سازمان لیگ و فدراسیون خواستیم که ۲ سهمیه لیگ برتری به تیم‌ها بدهند، اما فقط یک سهمیه اضافه شد. حالا ۴ بازیکن خارجی دیگر نیستند و سهمیه خارجی هم کم می‌شود. از مسئولان فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم  وقت بیشتری برای این ماجرا بگذارند  و در تصمیم‌گیری‌ها تخصصی‌تر عمل کنند. بحث روی بازیکن خاصی نیست و روی این قضیه کلی فکر کرده ام.

پیروانی همچنین عنوان کرد: ما باید بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وارد بازی‌های لیگ برتر در فصل آینده بشویم. حالا هم طبق قوانین جدید بازیکنان زیر ۲۳ سال جزو سهمیه‌های لیگ برتری محسوب شده است که نباید این اتفاق رخ دهد.   به صورت مکتوب باشگاه پرسپولیس  به سازمان لیگ نامه زد و خواهش کردیم تا در این رابطه منطقی‌تر تصمیم گرفته شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
لنگی قانونگذار !!!!
آخرین اخبار