گل محمدی: ادامه دادن در تیم پرسپولیس با دروغ سخت است/ لیست خروجی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت کناره گیری خود از هدایت سرخپوشان بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز  سرخپوشان اظهار داشت:  تمرینات خود را از هفته قبل شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌های لیگ برتر تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و  جذب بازیکنان جدید ماموریت ما در نقل و انتقالات  محسوب می‌شوند.  

او درباره اینکه چه اتفاقی باید بیفتد که او در پرسپولیس ماندگار شود، گفت: من با دروغ مشکل دارم. دوست ندارم کسی به من دروغ بگوید. من در این مدت دروغ‌های زیادی شنیدم و ادامه دادن با این وضعیت سخت است.

متاسفانه ترابی و علیپور را در لیگ قهرمانان آسیا نداریم 

او ادامه داد: برخی از بازیکنان همانند بیرانوند و استوکس در طول فصل جدا شدند و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهرا کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، اما بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که آن ها در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید را با هم انجام می‌دادیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. آن‌ها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعا مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

تمرینی با حضور همه بازیکنان نداشته ایم 

گل‌محمدی افزود: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته‌ایم. با وجود همه نامه‌هایی که زدم و صحبت‌هایی که از ۲ ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قرارداد‌ها را پیگیری کنند تا ما بعد از پایان لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است و باید با تیم ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن باشیم.

فقط دروغ شنیده ام 

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: ما یک هفته دیگر بازی داریم، اما هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده‌ایم. می‌دانید تیم‌های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب کرده‌اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه ۲ سال باشگاه ما هزینه کرده‌اند. با این تیم‌ها باید رقابت‌های سختی انجام دهیم، اما متاسفانه ما هنوز مشکلات پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده‌ام دروغ بوده است.   

بعد از لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا می شوم 

گل‌محمدی درباره استعفای خود بیان کرد: احتمال دارد بعد از لیگ قهرمانان آسیا  از پرسپولیس جدا می‌شوم. من به خاطر تعهدی که به هواداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم، اما واقعا  از این همه دروغی که در این مدت شنیده ام خسته شدم. آن‌ها درباره همه مسائل دروغ می‌گویند. قرار بود امروز باشگاه پرداختی داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکن از جیب خودش پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کرده است. هر روز و هر ساعت به من زنگ می‌زنند که چکی که داده اند را چه کنند. اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند به ما بگویند. من با  حامی مالی کار ندارم و این موضوعی است که باید بین باشگاه و حامی مالی حل شود. در هر صورت در این تیم افرادی تصمیم‌گیرنده هستند و باید پاسخگو باشند. هفته گذشته  رسول پناه به ما قول داد، اما متاسفانه به قولش عمل نکرده و بازیکنان ناراحت هستند.

در نقل و انتقالات ضعیف ظاهر شدیم 

او درباره اینکه بازیکنی در لیستش بوده که جذب نشده است، بیان کرد: ما در مورد نقل و انتقالات خیلی ضعیف ظاهر شدیم. تمرکز ما باید روی تمرین باشد، اما به طور کلی راجع به مشکلات مالی و جذب بازیکن فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت رسول‌پناه که عنوان کرده بود ناراحتی بازیکنان از او نیست، گفت: کسی که مدیریت باشگاه را قبول می‌کند باید به تعهدات سال‌های گذشته هم عمل کند. وقتی من مدیر تیمی می‌شوم از مشکلاتش اطلاع دارم. این که یک فردی در گذشته مشکل آفرین شده است، دلیل نمی‌شود که اکنون هم مشکل داشته باشیم. رسول‌پناه اختیارات لازم را دارد و می‌تواند درآمدزایی کند. ما در این چند وقت فقط دروغ شنیدیم و هیچ‌کس تمرکز تمرین ندارد.

ما باید با جیب خالی با غول های آسیا رقابت کنیم 

گل‌محمدی درباره اینکه مدیریت باشگاه بعد از لیگ قهرمانان آسیا با تغییر و تحول مواجه شود، باز هم از پرسپولیس جدا می‌شود، اظهار کرد: من در جایگاهی نیستم که راجع به تغییر و تحولات مدیریتی صحبت کنم، اما در حال حاضر مدیریت تیم را می‌شناسیم و آن‌ها باید مشکلات تیم را برطرف کنند. نمی‌شود که ما با جیب خالی با غول‌های آسیا رقابت کنیم. فردا اگر اتفاقی بیفتد، اولین نفر من زیر سوال می‌روم.

او درباره این که آیا موضوعاتی که امروز مطرح کرده به رسول پناه هم منتقل شده است، گفت: رسول پناه این مسائل را می‌داند و  در گذشته با او  صحبت کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما کم نمی‌گذاریم و تا جایی که در توانمان است جانمان را برای این تیم می‌دهیم. اکنون من به بازیکنان گفتم که تیم ما با قهرمانی چنین  وضعیتی دارد. اگر قهرمان نمی‌شدیم چه وضعیتی برای ما رقم می‌خورد؟ تیم‌های دیگر نتیجه نمی‌گیرند، اما بازیکن جذب می‌کنند و پول  هم دارند.

کسی که  مدیر است باید مشکلات  را حل کند 

گل‌محمدی درباره احتمال محرومیت احتمالی پرسپولیس به خاطر نپرداختن مطالبات برانکو، گفت: ما همه مشکلات را درک می‌کنیم. ما با بازیکنان صحبت کردیم که آرام باشند، اما کاری از دست من برنمی‌آید. هرکس که بخواهد سر کار باشد باید مشکل را حل کند.

ما لیست خروجی نداریم 

او درباره اینکه ربیع‌خواه و انصاری در لیست خروج پرسپولیس هستند، بیان کرد: ما لیست خروج نداریم و یکسری صحبت‌ها می‌شود که صحت ندارد. اگر لیست خروجی باشد باید به صورت رسمی اعلام شود. فکر نکنم بازیکن دیگری از جمع ما جدا شود.

سرمربی پرسپولیس درباره جانشین علیپور در خط حمله این تیم بیان کرد: من نمی‌توانم برخی مسائل را رسانه‌ای کنم. ما در این پست باید بازیکن جذب کنیم. هنوز نقل و انتقالات تمام نشده، اما نمی‌دانم با این وضعیت قرار است چه کار کنیم.

من از بندهای قرارداد ترابی اطلاعی ندارم 

گل‌محمدی درباره جدایی مهدی ترابی اظهار کرد: از نظر قراردادی نمی‌دانم چه بند‌هایی در قراردادش بوده است. من از ۲ ماه پیش به باشگاه نامه زده بودم که تکلیف بازیکنانی را که بند فسخ دارند و قراردادشان تمام می‌شود روشن کنند. از قبل این اوضاع قابل پیش‌بینی بود. من چندین بار  این موضوع را شفاهی گفتم.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور، بیان کرد: این شرایطی است که به خاطر کرونا وجود دارد. از قطری‌ها ممنون هستیم، چون کشوری حاضر نبود که لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز برگزار کند. اگر قطر نبود این رقابت‌ها لغو می‌شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام خواهشا درموردقیمت خودرو گزارش تهیه کنین،قیمت خودرو داره سر به فلک میکشه بنظرشما یه کارگر چه ماشینی میتونه بخره!!؟
آخرین اخبار