معضل ۱۰۰ هزار دلاری صنعت نفت برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال این باشگاه، کار سختی دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال،   نام باشگاه‌هایی که پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها بسته شده و نمی‌توانند قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کنند و برای آن‌ها کارت بازی بگیرند را اعلام کرد. در این میان نام باشگاه صنعت نفت آبادان نیز به چشم می‌خورد.  

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه صنعت نفت به دلیل شکایت آگوستو سزار، جاناتان بالوتلی و عزیز سیدیکوف، ۳ بازیکن خارجی سابق تیم فوتبال این باشگاه بسته شده و هنوز هم مطالبات این ۳ بازیکن پرداخت نشده است.  

دراگان اسکوچیچ به دلیل نقض قراردادش با صنعت نفت آبادان به پرداخت ۷۵ هزار دلار به باشگاه آبادانی محکوم شده و  با این مبلغ، مسئولان این باشگاه می‌توانند بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند، اما ۷۵ هزار دلار برای پرداخت تمام مطالبات باشگاه کافی نیست و صنعت نفتی‌ها برای تسویه حساب کامل با شاکیان، به ۱۰۰ هزار دلار دیگر نیاز دارند که به پول ملی ایران، تبدیل به مبلغ قابل توجهی می‌شود.  

البته این مبلغ برای باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال یا باشگاه‌های وابسته به وزارت صمت، رقم نگران کننده‌ای نیست، اما صنعت نفت آبادان که پس از قطع کمک‌های مالی وزارت نفت در تامین ابتدایی‌ترین امکانات هم مشکل داشت، به راحتی نمی‌تواند چنین مبلغی را به شاکیان پرداخت کند.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زردپوشان آبادانی در شرایطی رخ داده که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی هیچ بازیکنی جذب نکرده است و برخی از بازیکنان این تیم هم بازیکن آزاد محسوب می شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار