پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از بی‌توجهی به نکات بهداشتی در یکی از مدارس شهر کلاله تا وضع نامناسب معابر در یکی از محله‌های زیباشهر قرچک

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۶ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام. وضعیت راه‌های استان گلستان شهرستان کلاله دهستان آق سو دارن تخم هندوانه خشک می‌کنند لطفاً پیگیری کنید ممنون


 

عدم رسیدگی شهرداری قرچک به مشکلات مردم طی چند سال. اینجا قرچک زیباشهر انتهای کوچه فتح۱۶بازار روز. نداشتن سطل زباله و کندن گودال توسط شهرداری قرچک باعث جمع شدن معتادان متجاهر در پشت خاکریز و ریختن نخاله و اشغال توسط پیمانکاران شده است.



سلام لطف کنید از جانب ما والدین بازگشایی مدارس رو پیگیری کنید خصوصاً بچه‌های ابتدایی اصلاً نمیشه پروتکل‌ها رو رعایت کرد.


 

سلام چرا قانونی برای اخراج کردن نیست همسر من راننده است اخراج شده به دلیل ورشکستگی شرکت. دیگه کسی تو این مملکت نمی‌گوید که خانواده داره قرض داره بچه و اجاره و هزار بدبختی داره به‌راحتی می‌گویند که دیگه لازم نداریم و یه مدت بیمه بیکاری اندک رو بگیر و بعداً به ما ربطی ندارد. لطفاً به داد ما برسید و اختلاف تو خانواده‌ها ایجاد نکنید و نگید بچه بیارید آخه بچه‌های ما چه گناهی کردن والان چه کنیم.


 

سلام. خواهش می‌کنم صدای ما باشید و توی ٢٠:٣٠ پخش کنید که ما پول نداریم واسه کنکور نظام جدید بخوانیم هیچ‌کس جوابگو نیست تو رو خدا شما یک کاری بکنید. شبانه‌روز براتون دعا می‌کنیم. یا حق.


 

این ترم دانشگاه‌ها مجازی برگزار می‌شوند، دانشگاه صنعتی اصفهان، بجای اینکه با دانشجو‌ها به خاطر شرایط سخت کرونا همکاری بکند، هزینه مهمانی کارشناسی رو که ترم قبل ۲میلیون و ۵۰۰ هزار بوده، کرده ۴ میلیون.  نه غذای سلف داده میشه، نه حمل‌ونقل، نه هزینه‌های حضور دانشجو در دانشگاه به عهدشان هست. تو رو به خدا پیگیری کنید این هزینه‌ها چرا باید از جیب دانشجو‌های مهمان داده شود، آن هم در شرایطی که طبق ماده ۶ آیین‌نامه مهمانی، اصلاً به‌طور کل گرفتن شهریه برای مهمان‌ها ممنوع اعلام شده است.


 

سلام لطفاً به کمک سهامدارن کچینی بیایید واقع ۵ سال هست که شرکت رو تعطیل کردن و نه سود و نه اصل پول سهامداران را می‌دهند نه بورس به ما جواب می‌دهد نه بنیاد مستضعفان که مالک جدید شرکت هست در حالیکه حداکثر بعد از دو سال هیئت تسویه باید مطالبات سهامداران را از محل دارایی‌های شر کت می‌پرداختند  در این زمان بااین‌همه تورم و گرانی وتو این رشد جدید بورس، سرمایه سهامداران کچینی کلاً بی‌ارزش شده لطفاً رسیدگی بفرمایید ممنون از محبتتان


 

محل زندگی ما که جنوب غرب تهران شهرستان بهارستان شهرک قلعه میر هست نیازمندان و محرومان زیادی داره جوانان زیادی در تلاش محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در حال زحمت کشیدن هستند به نظرم نیازِ که این جوانان دیده بشوند.




نمی‌دانم اطلاع دارید یا خیر، اما به نوبه خودم می‌خواستم اطلاع بدهم تا چنانچه تمایل داشتید برای تهیه گزارش اقدام فرمایید. خانواده بزرگ صنعت نفت اعم از بازنشستگان محترم، ایثارگران عزیز و شاغلین رسمی در نظر دارند روز ۱۷ شهریور جلو ساختمان وزارت نفت گردهمایی داشته باشند، روز ۹ تیر گردهمایی داشتند، اما این بار با تعداد بیشتری شرکت خواند نمود.


 

سلام خسته نباشید. دخترم در یکی از مدرسه استان گلستان شهر کلاله روستای. درس می‌خواند. اما متأسفانه امروز مدرسه شان را بازگشایی کردن بدون اینکه طب سنج داشته باشند یا ماسک بدهند. در ضمن دو نفر از بچه‌های این مدرسه کرونا داشتن، اما انگار نه انگار. اگر این‌طور ادامه یابد آمار دانش آموزان کرونایی بالا می‌رود و خانواده‌ها هم گرفتار می‌شوند. لطفاً پیام من را پخش کنید تابه گوش مسولین برسد. برنامه شاد سالم تره تا اینکه فرزندانمان به مدرسه‌ای بی مسولین وبی اهمیت بروند؛ و معلمان بسیار بی‌ادب وبی فرهنگ که در شأن یک معلم نیست که به دانش‌آموزی توهین کنه و به فامیلشان بگوید که دست به این نزنی ها. دختر من از گل هم پاکتره واقع این جمله را از دخترم شنیدم ناراحت شدم.


 

فروریختن قسمتی از پی ساختمان برج آفتاب در ولیعصر تبریز خیابان کریم‌خان و هرلحظه امکان فروریختن ساختمان مأمورین اداره گاز و آتش‌نشانی تبریز مشغول بازرسی و عملیات هستند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار