احتمال ماندن تارتار در نفت مسجد سلیمان قوت گرفت

با وجود اینکه تارتار از هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کناره گیری کرده بود، بعید نیست او در لیگ بیستم هم به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   پس از پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم مهدی تارتار از هواداران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خداحافظی کرد. او مدعی شد بازی با صنعت نفت آخرین حضور او روی نیمکت زردپوشان مسجد سلیمانی بوده و دیگر حاضر نیست در این تیم به کارش ادامه دهد.  

با این حال تارتار در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتور هم به نیمکت نفت مسجد سلیمان بازگشت و هدایت این تیم را در دست گرفت.  

پس از پایان رقابت‌های جام حذفی، مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان که تمایل زیادی به حفظ سرمربی موفق خود داشتند، بار دیگر با او مذاکره کردند تا رضایت تارتار برای ادامه کار در مسجد سلیمان را جلب کنند. تارتار نیز در واکنش به درخواست مسئولان باشگاه، ۲ شرط برای ادامه همکاری گذاشت که یکی از آن‌ها برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه و پرداخت مطالبات اعضای تیم بود و دیگری جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی در نقل و انتقالات تابستانی.  

مصوبه ممنوعیت کمک مالی وزات نفت به تیم‌های تحت پوشش این وزارتخانه باعث شد تا نفت مسجد سلیمان در لیگ نوزدهم با مشکلات زیادی مواجه شود و به غیر از اعتصاب‌های بازیکنان، تارتار ۲ بار از هدایت این تیم کناره گیری کرد که هر بار پس از قول مساعد مسئولان باشگاه از تصمیم خود منصرف شد.  

 با وجود اینکه تارتار اعلام کرده بود در لیگ بیستم در نفت مسجدسلیمان نمی‌ماند و حتی از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود، شرایط به گونه‌ای پیش رفته که احتمال ماندن تارتار در این تیم قوت گرفته است. از یک طرف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان که اصلی‌ترین مشتریان سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان بودند، با گزینه‌های دیگری قرارداد امضاء کردند و از طرف دیگر فشار‌های هواداران نفت مسجد سلیمان به مسئولان باشگاه برای حفظ تارتار باعث شده تا آن‌ها به گزینه دیگری فکر نکنند.


بیشتر بخوانید:


گذشته از این ها، مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان و در راس آن ها، مدیرعامل جدید باشگاه به خوبی می‌دانند که پیدا کردن مربی موفقی مانند تارتار، آن هم برای تیم کم بضاعتی مانند نفت مسجد سلیمان کار ساده‌ای نیست.  

تارتار هم که یک فصل موفق در نفت مسجد سلیمان داشته، علاوه بر کسب بهترین نتیجه این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر،   با رساندن زردپوشان به نیمه نهایی جام حذفی شگفتی ساز شد، در صورتی که خواسته هایش عملی شود بدش نمی‌آید در این تیم بماند، اما باید دید روند تغییرات در باشگاه به چه صورت پیش خواهد رفت و چه تدبیری برای کمک مالی به تیم‌های نفتی در فصل آینده اندیشیده می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار