بلاتکلیفی تیم‌های نفتی در فصل نقل و انتقالات/ ۶ بازیکن در آستانه جدایی از نفت مسجد سلیمان

در حالی که باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ برتر فوتبال مشغول تقویت تیم‌های خود هستند، اما باشگاه‌های نفتی هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، باشگاه‌های حاضر در فصل بعدی این رقابت‌ها با جذب بازیکنان مدنظرشان مشغول تقویت تیم‌های خود هستند.

این در حالی است که برخی تیم ها، به ویژه تیم‌های نفتی که شرایط مبهمی دارند و هنوز کار خود  را در نقل و انتقالات تابستانی آغاز نکرده اند.

یکی از این تیم‌ها نفت مسجد سلیمان است که هنوز در زمینه نقل و انتقالات دست به کار نشده و تاکنون بازیکنی جذب نکرده است.

قانون منع کمک مالی وزارت نفت به تیم‌های تحت تکفل این وزارت خانه باعث شده تا تیم‌های نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم برای فصل آینده شرایط نامشخصی داشته باشند و برخلاف دیگر تیم‌ها نتوانند فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید


 احمد الجبوری، مهاجم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان تنها خروجی این تیم به شمار می‌رود که با پایان قراردادش به شهر خودرو مشهد پیوسته است. قرارداد میثم نقی زاده، عماد میرجوان، حبیب فرعباسی، علیرضا علیزاده، محمد ابراهیمی و صادق صادقی که مهره‌های کلیدی نفت مسجد سلیمان در لیگ نوزدهم بودند با این باشگاه به پایان رسیده و بعید نیست در صورت ادامه بلاتکلیفی مسجد سلیمانی ها، ستارگان این تیم تصمیم گیری به جدایی بگیرند و راهی تیم‌های دیگر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار