چالش بزرگ صنعت نفت در نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی، کار سختی برای حفظ ستاره‌های خود در نقل و انتقالات تابستانی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان لیگ برتر فوتبال، تیم‌های حاضر در لیگ بیستم به تدریج خودشان را برای حضور قدرتمند در فصل آینده آماده می‌کنند و در این میان برخی از تیم‌ها با جذب یکی - ۲ بازیکن فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند.

صنعت نفت آبادان که با ایستادن در رده هفتم به کارش در لیگ نوزدهم پایان داد، برای فصل آینده شرایط نامشخصی دارد و نقل و انتقالات تابستانی به دغدغه بزرگ هواداران این تیم تبدیل شده است.

زردپوشان آبادانی که در نیم فصل اول نتایج خیره کننده‌ای کسب کردند و حتی به جمع ۴ تیم بالای جدول هم رسیدند، پس از جدایی دراگان اسکوچیچ نتوانستند روند خوب خود را ادامه دهند و سقوط تدریجی این تیم در جدول آغاز شد.

با این حال چند بازیکن صنعت نفت در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشتند و برخی از آن‌ها در بین ستاره های لیگ نوزدهم بودند. بازیکنانی مانند رضا جبیره، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، میلاد جهانی و جعفر سلمانی پس از پایان لیگ نوزدهم با پیشنهاد‌های خوبی از سایر باشگاه‌های لیگ برتری مواجه شدند.

جعفر سلمانی، وینگر ۲۳ ساله صنعت نفت که فصل موفقی را پشت سر گذاشت، مورد توجه یک باشگاه پرتغالی قرار گرفته و بعید نیست به زودی به جمع لژیونر‌های ایرانی لیگ پرتغال اضافه شود.

عیسی آل کثیر که با ۱۳ گل بهترین گلزن صنعت نفت در این فصل بود هم با پرسپولیس مذاکرات مثبتی داشته و به احتمال زیاد طی روز‌های آینده راهی پایتخت خواهد شد.

از عقیل کعبی و رضا جبیره هم به عنوان گزینه‌های مدنظر استقلال برای فصل آینده نام برده می‌شود. میلاد جهانی نیز که با ۸ پاس گل، همراه با مهدی قایدی عنوان بهترین پاسور لیگ نوزدهم را به دست آورد یکی - ۲ پیشنهاد قابل توجه دارد.

نکته ناامید کننده برای هواداران صنعت نفت این است که قرارداد بیشتر این بازیکنان به پایان رسیده و در صورتی که این بازیکنان تصمیم به جدایی بگیرند، پولی بابت رضایتنامه عاید تیمشان نمی‌شود تا برای جذب بازیکن و تقویت تیم در نقل و انتقالات صرف شود.

از طرف دیگر پایان قرارداد عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و تمایل نداشتن  او به ادامه کار در این باشگاه، در کنار استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره باعث شده تا صنعت نفت که در مقاطعی از لیگ نوزدهم رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در سر داشت، اکنون شرایط مبهمی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


مصوبه وزارت نفت مبنی بر کمک مالی نکردن به تیم‌های تحت تکفل این وزارتخانه، کار را برای تیم‌های نفتی دشوار‌تر کرده است و باید منتظر کوچ ستاره‌های صنعت نفت به تیم‌های متمول لیگ برتری باشیم، مگر اینکه در ادامه اتفاق ویژه‌ای رخ دهد و صنعت نفت و دیگر تیم‌هایی که تحت تکفل وزارت نفت بودند، از بلاتکلیفی کنونی نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار