احمدی: کاراته شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک دارد

معاون وزیر ورزش در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون کاراته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون ورزش و توسعه وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون کاراته، اظهار داشت: بخشی از اعضا در این جلسه حضور داشتند و هیئت‌های استانی هم به صورت آنلاین در جریان مجمع قرار گرفتند. گزارش‌های خوبی از رئیس فدراسیون، خزانه دار و حسابرس دریافت کردیم که نشان از عملکرد رو به رشد فدراسیون کاراته است. در حوزه مالی نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داشته ایم و مواردی هم در مجمع مصوب شد که باید به آن عمل شود.

او افزود: در این جلسه تشکیل هیئت رئیسه فدراسیون و مجامع استانی مورد تاکید قرار گرفت. با توجه به اینکه کاراته یک رشته پُر طرفدار است، خوشبختانه یک سامانه جامع برای پاسخگویی به تمام نیاز‌های فنی، اداری و مالی توسط فدراسیون تشکیل گردید. در بخش همگانی فدراسیون کاراته این ظرفیت را دارد که جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

احمدی در ادامه بیان کرد: با توجه به سهمیه‌هایی که کسب شده است، فدراسیون کاراته این فرصت را هم پیدا کرده که در بازی‌های المپیک حضور داشته باشد. این رشته می‌تواند یکی از رشته‌های پر امید ما در بازی‌های المپیک هم لقب بگیرد. امیدوار هستیم با توجه به تیم جدیدی که در کاراته مستقر شده وضعیت مطلوبی را در این فدراسیون شاهد باشیم.

او درباره اینکه وزارت ورزش چقدر از ورود باشگاه‌های پُر هوادار استقلال و پرسپولیس به رشته‌هایی مثل کاراته و تکواندو استقبال می‌کند، بیان کرد: ما امیدواریم تمام باشگاه‌ها از وضعیت تک رشته‌ای خارج شوند و طبیعتا استقلال و پرسپولیس هم در سایر رشته‌ها فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار