مجمع عمومی وبینار فدراسیون کاراته برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی فدراسیون کاراته با حضور سید حسن طباطبایی (رئیس فدراسیون)، وحید مومنی (دبیر فدراسیون)، پیمان فخری (نماینده کمیته ملی المپیک) و عبدالحمید احمدی (معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان) در آکادمی ملی المپیک به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مومنی دبیر فدراسیون کاراته از حسابرسی سالیانه این فدراسیون گزارشی ارائه کرد.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این مجمع بیان کرد: کاراته ایران سال پر ترافیکی را پشت سر گذاشت. ورزشکاران ما مانند بهمن عسگری و حمیده عباسعلی توانستند سهمیه المپیک را کسب کنند. سعی کردیم در دورترین نقاط مختلف جهان اعزام داشته باشیم تا ورزشکاران با ارتقای رنکینگ خود در المپیک حضور پیدا کنند. سارا بهمنیار هم شانس دارد تا با بالا بردن امتیاز خود در مسابقه کاراته وان مراکش به المپیک برسد. رزیتا علیپور هم اگر در موعد مقرر مسابقه کاراته وان مراکش برگزار می‌شد، می‌توانست به المپیک برسد. از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش بابت همراهی شان در اعزام‌های ملی‌پوشانمان به مسابقات مختلف کاراته وان تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: سبک‌ها بازوان اصلی کاراته هستند و کمک زیادی به فدراسیون کرده اند. ما در بخش‌های مسابقات سبکی در استان‌های مختلف هم موثر عمل کرده‌ایم. سازمان لیگ هم در کاراته بسیار خوب عمل کرده است و مسابقات لیگ و سوپر لیگ با نظم برگزار شد.

طباطبایی همچنین گفت: بابت اختصاص سالن مختص تمرینات تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب خوشحال هستم و از رئیس کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم. از طرفی قرار است در مجموعه تختی خانه کاراته را احداث کنیم.

سپس حسابرس فدراسیون کاراته گزارشی از وضعیت مالی این فدراسیون به معاون وزیر ارائه کرد و در حین آن خزانه دار در ارتباط با بند‌های موجود حسابرسی توضیحاتی مطرح کرد.

در ادامه روسای هیئت‌های استانی دغدغه‌های خود را درباره حسابرسی‌های مالی با معاون وزیر مطرح کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار