فرمانده انتظامی هرمزگان:

قاتل محیط بان هرمزگانی با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد/ برادر قاتل و مالک سلاح غیرمجاز دستگیر شد

سردار جعفری گفت: شکارچی غیر مجازی که دیشب محیط بان هرمزگانی را در منطقه اَرمک شهرستان بندرلنگه به شهادت رسانده بود، در کمتر از دو ساعت به زندگی خود نیز پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه بین محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز در شهرستان بندرلنگه، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

سردار جعفری افزود: با حضور ماموران در صحنه مشخص شد که یک محیط بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح شده و متاسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

او گفت: در بررسی اولیه محرز شد که قاتل از نزدیکان محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با او درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، برادر قاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

سردار جعفری گفت: قاتل محیط بان هرمزگانی با رسیدن ماموران عرصه را بر خود تنگ دید و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، افزود: برادر قاتل و مالک سلاح‌های غیر مجاز نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار