جزئیات شهادت محیط‌بان هرمزگانی اعلام شد/ ضارب خودکشی کرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: محیط‌بان حسن نژاد در منطقه ارمک استان هرمزگان، به ضرب گلوله شکارچیان غیرمجاز به فیض شهادت نائل آمد.

جزئیات شهادت محیط‌ بان هرمزگانی اعلام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب مسیحی مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان بیان داشت: طی درگیری که میان محیط‌بان هرمزگانی «حسن نژاد» با شکارچیان در منطقه ارمک به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه این محیط بان، او را به شهادت رسانده و از منطقه متواری شدند.

مسیحی تاکید کرد: سازمان محیط زیست با جدیت و طبق مقررات نیروهای مسلح،پیگیری حقوق مادی و معنوی برای خانواده این شهید خواهد بود.

قاتل محیط‌بان هرمزگانی خودکشی کرد

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران،گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط‌بان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط‌بان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شدت مجروح و به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

سردار جعفری تصریح کرد: در بررسی اولیه محرز شد قاتل از نزدیکان محیط‌بان بوده و هنگامی که او قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: مأموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگردهای پلیسی ، برادر قاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط‌بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان می دهد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

جزئیات شهادت محیط‌بان هرمزگانی اعلام شد

انتهای پیام/ب

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خدا از سرشون نگذره