در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش‌بینی رگبار باران در برخی استان ها/ وزش باد و گرد و خاک در جنوب شرق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب در مناطق غربی کشور از جمله ایلام و همدان شاهد رگبار باران و وزش باد خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شمال و شمال شرق خوزستان و ایلام، شاهد رگبار و رعد وبرق و وزش باد موقتی هستیم افزود: برای فردا در استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، همدان، لرستان، وزش باد شدید، رگبار باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

او تصریح کرد: پنج‌شنبه و جمعه برای شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، قزوین و تهران رگبار باران و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در شمال سیستان وبلوچستان وزش باد شدید موقت و در شرق و جنوب سیستان و بلوچستان در منطقه زابل گرد وخاک شدید پیش بینی می‌شود.

گودرزی همچنین درباره وضعیت آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف است و در برخی از ساعات شاهد ابری شدن هوا خواهیم بود.

او ادامه داد: دمای هوای تهران امشب به ۲۹ درجه و فردا و پس فردا به ۳۱ تا ۳۲ درجه می‌رسد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا رگبار باران و وزش باد در آذربایجان غربی، کردستان، شمال شرق کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی پیش بینی می‌شود و در غرب و شمال غرب کشور  هم شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
این الان خبر اقتصادی بود؟
آخرین اخبار