آمریکا: اختلاف کشور‌های عربی تنها به نفع ایران است

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه مدعی شد که اختلاف میان کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس تنها به نفع ایران است.

آمریکا: اختلاف کشور‌های عربی تنها به نفع ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، دیوید شنکر، معاون مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاورمیانه مدعی شد که اختلاف میان کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس به نفع هیچ کسی جز ایران نیست و افزود: تمامی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس باید برای حل اختلافات همکاری کنند و شاهد برخی گام‌های کوچک در این زمینه هستیم.

معاون وزیر امور خارجه آمریکا همچنین درباره تحولات لبنان نیز گفت که باید شفافیت بیشتری در لبنان وجود داشته باشد و می‌بایست گام‌های اصلاحاتی بزرگی در این کشور اتخاذ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
reza
۰۹:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
با اینکه هیئت حاکمه آمریکا کلکسیونی از احمق های درجه یک که نه منطق دارند ونه عقل یکی بنام دیوید شکنر پیدا شد تا به مغزش فشار بیآورد که هر وقت آمریکا و.اسرائیل با یکی از کشورهای عربی دست دوستی دادند کشورهای منطقه خلیج همیشه فارس را دچار بحران و تفرقه کردند و با اینکه 40سال تلاش بی وقفه دارند تا در این منطقه "ایران هراسی" ایجاد کنند هر بار که دست به اینگونه اعمال زده اند شکست مفتضحانه خورده اند...........به کشور امارات دقت کنید......
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۰۷:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
از صحبتهای این ملعون کاملا مشخصه که تمامی گامهای برداشته شده در لبنان تا الان بی ثمر بوده و برای به زانو در آوردن آن میخواهند گامهای مخربتری بردارند.
آخرین اخبار