فعالیت کشتارگاه دام شهربابک در ایام تاسوعا و عاشورا

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک با اشاره به ضرورت ذبح بهداشتی دام نذری در ایام محرم گفت: کشتارگاه‌ دام شهرستان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است.

مجید اسدی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به اینکه در ماه محرم و عزاداری سید الشهدا (ع) هستیم به عموم مردم و علاقه مندان به اهل بیت (ع) توصیه می‌کنیم که ذبح دام ها را با رعایت توصیه‌های بهداشتی انجام دهند.

او با اشاره به ضرورت ذبح بهداشتی دام نذری در ایام محرم افزود: کشتارگاه‌ دام شهرستان شهربابک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است. 

اسدی تصریح کرد: به علت بیماری‌های نوظهور و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، چون تب کریمه کنگو، شهروندان؛ اگر نذری برای قربانی دارند، بهتر است ذبح را در کشتارگاه‌ و با رعایت اصول بهداشتی داشته باشند.

او بیان داشت: مردم و هیئت های شهربابک، پارسال همکاری بسیار خوبی با تیم های نظارت دامپزشکی داشته اند و انتظار داریم، امسال نیز دام های قربانی خود را در کشتارگاه‌ با رعایت اصول بهداشتی ذبح کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: همه توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و برگزاری عزاداری باشکوه و حسینی پسند است تا مردم بتوانند در کنار توصیه‌های بهداشتی نذر خود را نیز ادا کنند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار