فرمانده نیرو‌های مسلح بلاروس: ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدید داخلی است

الکساندر ولفوویچ، فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح بلاروس از آمادگی کامل ارتش این کشور برای مقابله باهرگونه تهدید داخلی خبر داد.

فرمانده نیرو‌های مسلح بلاروس: ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدید داخلی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر ولفوویچ، فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح بلاروس ضمن اعلام آمادگی کامل ارتش این کشور برای مقابله باهرگونه تهدید داخلی تاکید کرد ارتش بلاروس در شرایط فعلی امنیت نظامی را تضمین می‌کند و آماده دفاع از این کشور برابر تهدیدات داخلی است.

فرمانده نیرو‌های مسلح بلاروس گفت: ارتش امنیت، کشور، جامعه و تک‌تک شهروندانی که مایل به زندگی مسالمت‌آمیز و کار در بلاروس هستند را حفظ خواهد کرد. ما اجازه آلوده شدن بنا‌های تاریخی، تلاش برای تخریب نظام آموزشی، ارعاب شهروندان، فلج‌کردن سامانه حمل‌ونقل و تخریب ارزش‌های اخلاقی جوانان خود را نمی‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که پیش از این در بحبوحه تظاهرات مردم بلاروس علیه انتخاب مجدد رئیس‌جمهور این کشور، سوتلانا تیخانوفسکایا، رهبر مخالفان بلاروس در تماسی با پارلمان اروپا، مدعی وقوع انقلابی صلح‌آمیز در کشورش شد.

پیش از این، الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس گفته بود که اعتراضات در این کشور «از پیش تعیین شده» بوده و عناصری خارجی ضمن مداخله در این اعتراضات به آن دامن می‌زنند.

تاکنون بسیاری از کشور‌های اروپایی در مواضعی مداخله‌جویانه بر لزوم حمایت اتحادیه اروپا از اعتراضات تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار