هیجان انگیزترین انتقال تاریخ فوتبال + عکس

بدون شک جدایی ستاره آرژانتینی بارسلونا از این تیم و پیوستن به تیمی دیگر هیجان انگیز‌ترین انتقال تاریخ فوتبال لقب خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شاید بتوان گفت این روز‌ها نگران‌ترین و بلاتکلیف‌ترین هواداران فوتبال جهان، طرفداران بارسلونا هستند، چرا که نمی‌دانند سرنوشت لیونل مسی کاپیتان ارزشمند تیم محبوبشان چه خواهد شد. شاید وقتی تیم ایالت کاتالونیا یازده روز پیش به دست باواریایی ها تحقیر شد، هواداران این تیم به اندازه امروز درمانده و مستاصل نبودند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لیونل مسی رسما خواستار جدایی از بارسا شده است.فوق ستاره آرژانتینی که تمام دوران فوتبال حرفه‌ای خود را در نیوکمپ سپری کرده، تصمیم سختی گرفته است، تصمیمی که می‌توان آن را "کابوس هواداران بارسا" دانست.

به نظر می‌رسد اتفاقی که هواداران بارسلونا از آن وحشت داشتند، در حال رخ دادن است؛ لیونل مسی از این تیم جدا خواهد شد.

از اوایل فصل اخیر زمزمه‌هایی از اختلاف بین مسی و مدیریت باشگاه به گوش می‌رسید و از همان زمان شایعات جسته و گریخته حاکی از آن بود که مسی در پایان فصل نیوکمپ را ترک خواهد کرد.

مسی این فصل از نشان دادن نارضایتی خود از عملکرد فنی تیم هیچ ابایی نداشت و به صراحت از تاکتیک‌های "کیکه ستین" سرمربی برکنار شده انتقاد می‌کرد. اوج نارضایتی او ۱۱ روز پیش بود که بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست ۸ بر ۲ تحقیر شد.

این شکست تلخ، مسی را برای ترک بارسلونا مصمم‌تر کرد و به گزارش رسانه‌ها او امروز سران باشگاه را از تصمیم خود آگاه ساخته است.

یکی از تیم‌هایی که خواهان جذب مسی شده یوونتوس ایتالیا است و اگر این ستاره آرژانتینی به بیانکونری برود، شاهد هم تیمی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهیم بود.

هیجان انگیزترین انتقال تاریخ فوتبال

جهان فوتبال در طول سال‌های گذشته شاهد نقل و انتقالات بزرگ و هیجان انگیزی بوده که شکستن رکورد‌های مالی را در پی داشته است، از جمله انتقال لوئیس فیگو از بارسلونا به رئال مادرید، نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس.

اما به جرات می‌توان گفت، لقب هیجان انگیزترین و بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال جهان به انتقال مسی از باشگاه بارسلونا به یک تیم دیگر تعلق خواهد گرفت.

فوق ستاره آرژانتینی پس از ۲۹ سال حضور در بارسلونا که ۱۷ سال آن دوران حرفه‌ای بوده، این باشگاه را ترک خواهد کرد. مسی ۳۳ ساله در این مدت بیش از ۶۰۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده، به همراه کاتالان‌ها ۱۰ عنوان قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده و ۶ بار صاحب توپ طلا شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
საძეყ
۱۲:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
وای چه جذاب میشه بره یوونتوس... من هرجا مسی بره هوادار اون تیم میشم... وای خیلی باحال میشه بره یوونتوس
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
پایان دوران مسی نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۱۳:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
مسی هر جا بره یوونتوس نمیره نه به خاطر رونالدو اصلا خودتون فکر کنین (مسی_یوونتوس) ولی اگه بره ماجرا جالب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
نرووووووووووووووو بخون رضا جان
آخرین اخبار