پیشرفت مذاکرات بین "برنتفورد" و آمیان بر سر انتقال سامان قدوس

به گزارش یک رسانه فرانسوی، گفت‌وگو‌ها بین تیم‌های فوتبال برنتفورد انگلیس و آمیان فرانسه بر سر انتقال هافبک ملی پوش کشورمان به فوتبال انگلیس به سطح پیشرفته‌ای رسیده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی RMC Sport فرانسه گزارش داد که گفت‌وگو‌ ها بین تیم فوتبال دسته اولی برنتفورد انگلیس و باشگاه آمیان فرانسه درباره سامان قدوس ستاره ملی پوش این تیم فرانسوی به سطح پیشرفته‌ای رسیده است.

با سقوط تیم آمیان به رقابت‌های دسته دوم لیگ فوتبال فرانسه، سامان قدوس در اندیشه جدایی از این تیم است و از چند هفته پیش خبر‌هایی درباره تمایل تیم برنتفورد برای جذب این ستاره ایرانی منتشر شده است.

RMC Sport می‌افزاید، تابستان گذشته هم این باشگاه لندنی به دنبال این بازیکن ۲۶ ساله بود. او سال ۲۰۱۹ از باشگاه سوئدی اوسترشوند به آمیان پیوست.

قدوس به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات و در پی آن محرومیت ۴ ماهه از سوی فیفا، اکثر رقابت‌های فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را از دست داد. او  تا ژوئن ۲۰۲۳ با تیم آمیان قرارداد دارد.

به گزارش سایت le11amienois اگر پیشنهادی بین ۷ تا ۱۰ میلیون یورو به آمیان برسد این باشگاه با خروج قدوس مخالفتی نخواهد کرد .پرداخت این مبلغ برای یک تیم انگلیسی مشکلی نیست، اگر چه آن‌ها در لیگ دسته اول باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار