بند ۹۰ میلیون پوندی؛ مانع بزرگ انتقال واینالدوم به بارسلونا

باشگاه لیورپول در قرارداد مهاجم هلندی خود بندی درج کرده که براساس آن باشگاه‌های خواهان واینالدوم، باید مبلغ ۹۰ میلیون پوند به تیم فوتبال لیورپول پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا، جورجینیو واینالدوم به یکی از اهداف نقل و انتقالاتی کاتالان‌ها تبدیل  شده است.

واینالدوم که تا سال آینده با لیورپول قرارداد دارد، هنوز برای تمدید قرارداد با قرمز‌ها به توافق نرسیده و رونالد کومان به دنبال این است که بازیکن سابق خود در تیم ملی هلند را به نیوکمپ بیاورد.  

لیورپول که پیش از این سود خوبی بابت انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا دریافت کرد، در قرارداد مهاجم هلندی خود بند "حق بیمه انتقال" را درج کرده است. براساس این بند باشگاه خواهان مهاجم هلندی، باید مبلغ ۹۰ میلیون پوند به لیورپول پرداخت کند.  

این در حالی است که برخی‌ها ارزش این بازیکن را بالای ۱۰۰ میلیون پوند نمی‌دانند و براساس گزارش نشریه‌های تلگراف و اسکای اسپورت، بارسلونا تابستان سال آینده و پس از اتمام قرارداد واینالدوم با لیورپول می‌تواند بدون پرداخت هیچ پولی به باشگاه انگلیسی، مهاجم هلندی قرمز‌ها را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید


البته قرمز‌ها در حال حاضر شرایط خوبی دارند و به همین دلیل بازیکنان این تیم برخلاف کوتینیو، تمایل چندانی برای انتقال به تیم بحران زده بارسلونا ندارند، اما واینالدوم یکی از بازیکنانی است که از آینده اش در لیورپول اطمینان  ندارد و انتخاب سرمربی سابق تیم ملی هلند به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، ممکن است او را به  نیوکمپ بکشاند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار