برایان هوک: بزرگترین تهدید علیه آمریکا در خاورمیانه، ایران است

نماینده سابق دولت آمریکا در امور ایران طی اظهاراتی گفت که ایران بزرگترین تهدید علیه آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برایان هوک، نماینده دولت آمریکا در امور ایران که اخیرا از مقام خود استعفا کرده، مدعی شده که بزرگترین چالش آمریکا در منطقه غرب‌آسیا ایران است.

هوک افزود که موضوع مقابله با ایران باید امری فراجناحی باشد.

او در جریان یک نشست مجازی و ضد ایرانی گفت: «بزرگترین تهدید که متحدان ما در منطقه با آن مواجه هستند، ایران است و باید کار را از آنجا شروع کنیم».

هوک گفت که درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در مرتبه بعدی جای دارد.

برایان هوک سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات را یکی از نتایج کارزار فشار حداکثری علیه ایران خواند و عنوان کرد: «اگر امارات و اسرائیل تصور می‌کردند که راهبردی نادرست در مواجهه با موضوع ایران وجود دارد، برقراری توافق صلح بین آن‌ها ممکن نبود».

آنتونی بلینکن، مشاور ارشد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز در نشست ضدایرانی اخیر حضور داشت. او در رابطه با سیاست بایدن در قبال ایران، تاکید کرد که در صورت پیروزی نامزد دموکرات، سیاست تحریم حداکثری علیه ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

او مدعی شد که ایران باید مجددا به برجام اعلام پایبندی کند. بلینکن ایران را تهدید کرد که در غیر این صورت تمام تحریم‌ها علیه ایران باقی خواهد گشت.

مشاور جو بایدن این را هم گفت که نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا،در صورت پیروزی به دنبال یک توافق قوی‌تر با ایران خواهد بود.

او البته این را هم اعتراف کرده که سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه کشورمان ناموفق بوده و اینکه آمریکا امروز از شرکای راهبردی خود دور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
آقای هوک شیشه میزنی ؟ توهمت ماروکشته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
افتخار ماست که در صف اول مبارزه با استکبار و صهیونیست هستیم
آخرین اخبار