«تن‌های تنها»؛ ویژه برنامه باشگاه خبرنگاران جوان در محرم ۹۹ + تیزر

مخاطبان گرامی می‌توانید در دهه اول محرم، گفت و گو‌های متفاوتی را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم امسال هم نزدیک است؛ اما حال و هوایش با همه سال ها فرق دارد. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش برای قطع زنجیره آن، همه برنامه ها و مراسم های عزاداری سالار شهیدان، در فضای باز برگزار می شود.

رسانه ملی و فضای مجازی هم با نشر سخنرانی ها و مداحی ها و در دسترس عموم قرار دادن آنها، تلاش می کنند تا جای خالی تکایا و هیئات مذهبی و حسینیه ها را برای مردم پر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هم سعی می کند به سهم خود، قدمی در راستای ایجاد شور و شعور حسینی در میان مردم بردارد. از همین رو و با این هدف، برنامه ای گفت و گو محور را با عنوان «تن های تنها» با حضور چهره های شاخص عرصه هنر، فرهنگ و دین و اجتماع ترتیب داده است. مهمانان این برنامه از حال و هوای خود در ایام محرم و حس و حال عاشقانه و عارفانه خود در این روزها می گویند. 

گفت و گوهایی که دیدن و شنیدنشان خالی از لطف نیست؛ بهروز رضوی (گوینده رادیو)، علی گرکانی (هنرمند کاشی‌کار حرم امام حسین)، مسعود حسینیان (سرکنسول سابق ایرانیان در کربلا)، سعید پناهنده (آزاده هشت سال دفاع مقدس)، حسین میرزایی و همسرش (فعال مردمی همیار مدافعان سلامت در دوران کرونا) و ... حال و هوای احساسی خود در ایام محرم را برای شما روایت خواهند کرد.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید در دهه اول محرم هر روز ساعت ۱۸ ، این گفت و گو‌های متفاوت را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید. تیزر زیر گزیده کوتاهی از این برنامه است که می بینید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدامین
۱۶:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
جانم فدای حسین ....آقا جان خودت بهمون نظری کن حال دلمون خوب نیست خودت کمکمون کن
آخرین اخبار