واکنش رئیس خبرگزاری به توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی؛

ترامپ و نتانیاهو، مرتجعینی که نه مشروعیت دارند نه مقبولیت

در پی توافق اخیر سران کشور امارات با رژیم صهیونیستی، سیدمهرداد سیدمهدی با انتشار توئیتی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته سازشی بین سران کشور عربی امارات با رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد و بر اساس آن روابط بین طرفین توافق عادی‌سازی شد که دولت آمریکا نیز در این سازش نقش موثر داشته است. گفته می شود این روابط از مدت ها قبل بین امارات و رژیم صهیونیستی برقرار بوده و حالا با این توافق علنی شده است. این خبر واکنش شدید کاربران فضای مجازی و برخی چهره های معروف کشور را در پی داشت.


بیشتر بخوانید


سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. سیدمهدی طرفین این قرارداد را گرفتار تابستان داغ و وضعیت وخیم شیوع کرونا معرفی کرد و درگیری های انتخاباتی را نیز مزید بر علت آشفتگی اوضاع آن‌ها دانست. او عنوان کرد که ترامپ و نتانیاهو ناچار به راه‌اندازی شوی تبلیغاتی هستند و این اقدامات را در همین راستا انجام می دهند.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا و سیما را مشاهده می کنید:

" هردو گرفتار تابستان داغ هستند و کرونا هم اوضاعشان را آشفته تر کرده. درگیری های انتخاباتی بالا گرفته. معامله قرن هم نیامده سقط شد. حالا ترامپ و نتانیاهو هیچ راهی جز شوهای تبلیغاتی با گاوها و بچه گاوهای شیرده ندارند. مرتجعینی که نه مشروعیت دارند و نه مقبولیت. "

ترامپ و نتانیاهو، مرتجعینی که نه مشروعیت دارند نه مقبولیت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار