پاسخ هوشمندانه کارشناس بی بی سی به توجیه مضحک مجری برنامه

نجاح محمدعلی، کارشناس عراقی به توجیه مضحک علیرضا نوری زاده درباره عادی سازی روابط امارات و اسرائیل پاسخی هوشمندانه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی از اعلام علنی عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات می‌گذرد. اعلام این خبر با واکنش‌های جهانی و منطقه‌ای همراه بود. در حالی که برخی از کشور‌های حامی رژیم جنایتکار اسرائیل ابراز خرسندی خود نسبت به این توافق را نشان دادند، کشور‌های حامی و پشتیبان مردم بی دفاع فلسطین آن را شدیدا محکوم کردند.


بیشتر بخوانید


در این میان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که مورد حمایت مالی حکام وابسته برخی کشور‌های عربی و به ویژه اسرائیل هستند تلاش کردند تا با طرح توجیهات مضحک آن را عادی جلوه دهند. یکی از این افراد علیرضا نوری زاده، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب در خارج از کشور بود که در توجیحی مضحک این اقدام امارات را تلاش این کشور برای جلوگیری از بلندپروازی‌های نتانیاهو در [الحاق سرزمین‌های اشغالی] دانست.

این ادعای مضحک نوری زاده با واکنش نجاح محمدعلی، کارشناس عراقی مسائل خاورمیانه روبه رو شد. نجاح که به عنوان کارشناس مهمان در برنامه تلویزیونی بی بی سی فارسی حاضر شده بود در پاسخ به نوری زاده گفت: « اسرائیل به ۴۱ قطعنامه سازمان ملل درباره فلسطین عمل نکرده است. امارات چگونه به تعهد اسرائیل امید دارد؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بحث از مبنا مشکل داره چقدر اینا سادن که فکر کردن امارات بخاطر فلسطینی ها این کار کرد
آخرین اخبار