واکنش گل محمدی به گلایه ملی پوش وزنه برداری؛

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران: داودی تاکنون حرفی از مشکل سالن تمرین نزده است

گل محمدی گفت: سالن‌های تهران به خاطر موضوع کرونا تعطیل است، اما علی داودی تاکنون صحبتی درباره مشکل سالن تمرینش مطرح نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی داودی ملی پوش وزنه برداری کشورمان که یکی از شانس‌های راهیابی به رقابت‌های المپیک توکیو محسوب می‌شود، به تازگی از نبود سالن برای تمریناتش گلایه کرده است. داودی شب گذشته با انتشار یک استوری از انجام تمرینات خود در پارکینگ خانه یک از دوستانش  خبر داد و از نداشتن سالن تمرین انتقاد کرد.

رضا گل محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما و در پاسخ به گلایه‌های داودی اظهار داشت: داودی تا چند روز پیش در اردوی تیم ملی تمرین می‌کرد و تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی دنبال می‌کرد. سالن‌های استان تهران نیز در اختیار هیئت وزنه برداری استان است و همه عزیزان می‌توانند از آن سالن‌ها استفاده کنند، اما با توجه به شرایط کرونا تمامی سالن‌های استان تهران تعطیل هستند.  


بیشتر بخوانید


همه باید به اجرای قانون تن بدهیم

گل محمدی ادامه داد: در تمام طول سال علی داودی و دیگر وزنه برداران می‌توانند از سالن تیم ملی استفاده کنند. من به صورت کامل در جریان گلایه‌های علی داوی نیستم اما مطمئن باشید که فقط به دنبال اجرای قانون هستم. همه چیز تمام می‌شود، اما تنها چیزی که باقی می‌ماند اجرا شدن یا نشدن قانون است. همه باید به اجرای قانون تن بدهیم. این را هم باید اضافه کنم که داودی از وزنه برداران خوب استان تهران است و یکی از آینده داران و سرمایه‌های ورزش استان محسوب می‌شود.

داودی تاکنون حرفی از نداشتن سالن نزده است

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اگر مشکلی وجود داشته باشد، هم من و هم رئیس فدراسیون وزنه برداری موظف به فراهم کردن امکانات لازم برای ورزشکاران هستیم. داودی تاکنون از طریق هیئت وزنه برداری استان تهران در خصوص این موضوع گلایه‌ای نکرده و چیزی را به اطلاع ما نرسانده است. مطمئن باشید در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد،   ارتباطی با رئیس فدراسیون وزنه برداری برقرار می‌کنم و مشکل ورزشکاران را برطرف می‌کنم. سالن کبکانیان در حال حاضر در اختیار فدراسیون وزنه برداری است و همچنین سالن ورزشگاه آزادی که برای تیم ملی است، محل مناسبی برای تمرین محسوب می‌شود. همچنین سالن‌های دیگری هم وجود دارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای تمرین کردن علی داودی وجود داشته باشد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وزنه بردار
۲۳:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ترا‌به‌خدا شما فهمیدین این اقای ریس ورزش تهران چی میگه ازیکطرف میگه درجریان صحبت های داودی نیستم‌وازطرفی میگه همه سالن ها بسته میباشند ودوباره میگه‌مشکلی نیست اگه سالن میخاد جای تاسف داره با این همه قهرمان جهان والمپیک وتحصیل کرده سکاندار ورزش درن
آخرین اخبار