پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون وزنه‌برداری، پس از شکایت و تاخیر چند ماهه

فدراسیون وزنه‌برداری حقوق کارمندان خود را پس از چند ماه تاخیر امروز پرداخت کرد، اما موضوع شکایت این افراد همچنان پابرجا است.

پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون وزنه‌برداری، پس از شکایت و تاخیر چند ماههبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهایی که رقابت‌های بین‌المللی و داخلی رشته وزنه‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌حالت تعلیق درآمده، فدراسیون این رشته هم با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

فدراسیون وزنه‌برداری امروز حقوق کارمندان سابق و تعدیل شده خود را پس از ٢ ماه تاخیر پرداخت کرد. آخرین بار ماه‌های فروردین و اردیبهشت حقوق کارمندان این فدراسیون پرداخت شده بود و پس از آن، تعدادی از کارمندان فدراسیون پس از دریافت نکردن حقوق ماه‌های خرداد و تیر اقدام به شکایت از فدراسیون وزنه‌برداری کرده بودند.

خبر دیگر اینکه فاطمه فلاحی، خزانه‌دار فدراسیون وزنه‌برداری نیز آخرین روزهای حضور خود در این فدراسیون را سپری می‌کند و به زودی از این مجموعه جدا خواهد شد.

به هر حال، شکایت کارمندان سابق فدراسیون وزنه‌برداری مشکل جدید این فدراسیون خواهد بود و باید دید در آینده این موضوع به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار