ماجرای انتخابات برگزار نشده هیئت وزنه برداری استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: اجازه مهندسی شدن انتخابات را نمی‌دهم چرا که از این کار بیزارم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، درباره انتخابات هیئت وزنه برداری این استان که بیش از یک سال از موعد برگزاری آن می‌گذرد، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات اقدام کردیم و برای این کار آمادگی لازم را داشتیم و بار‌ها این موضوع را اعلام کردیم. برای تعیین اعضای مجمع رفت و برگشت‌هایی بین ما و فدراسیون وزنه برداری وجود داشته است. اعضای مجمع را طبق قانون ما پیشنهاد می‌دهیم و فدراسیون باید تایید کند. همچنین باید ۲ تاریخ پیشنهادی از سوی ما اعلام شود تا درنهایت این انتخابات برگزار شود. اکنون در مرحله تایید اسامی نامزد‌ها هستیم و فکر می‌کنم به زودی شاهد برگزاری مجمع باشیم. ثبت نام‌ها هم انجام شده است.

او ادامه داد: تاخیر به وجود آمده هم برای ساماندهی این انتخابات بوده است، اما تمایل ما در اداره کل ورزش استان تهران به برگزاری انتخابات است. هرچند در ماه‌های اخیر حواشی به وجود آمده است که باعث تاخیر در برگزاری انتخابات شده است.


بیشتر بخوانید


گل محمدی درمورد ایرادات گرفته شده درخصوص اعضای مجمع گفت: طبق قانون اعضای مجمع باید از سوی هیئت تعیین شوند، اما تایید مجمع نیاز است. فدراسیون هم می‌گوید با وجود اینکه برخی از اعضای پیشنهادی مجمع از کارمندان فدراسیون هستند، اما آن‌ها از تهران رشد کرده اند. حالا اصرار ما هم این است که این افراد با هیئت همکاری داشته باشند. فکر می‌کنم با تعامل و گفت‌وگو با علی مرادی (رئیس فدراسیون وزنه برداری) می‌توانیم مشکل را برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: اعضای مجمع قطعا به شخص خاصی علاقه خواهند داشت، اما باید روح کلی ورزش را  رعایت کنیم تا به مشکل نخوریم. تمام سعی من این است که آزادی عمل افراد را نگیریم. هرکسی که از سوی مجمع انتخاب شود هم ما و هم فدراسیون باید با او همکاری داشته باشد. صادقانه می‌گویم که نظر خاصی روی هیچ یک از کاندیدا‌ها ندارم. اما اجازه مهندسی شدن انتخابات را هم نمی‌دهم چرا که از این کار بیزار هستم. هر کسی که مجمع به او رای بدهد و به درد ورزش بخورد، خودم را موظف به همکاری با او می‌دانم. البته آن فرد هم باید بداند که بدون همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش استان، شق القمر نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار