تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل از فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده افتاده اند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت‌های «گل» و «اسکای اسپورتس» در گزارشی جامع جدیدترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را منتشر کرده اند.

منچستر سیتی به دنبال جذب سرخیو روبرتو

باشگاه منچسترسیتی مایل است سرخیو روبرتو مدافع تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

آبی اناری‌ها ترجیح می‌دهند که روبرتو را حفظ کنند و "نلسون سمدو" را تابستان امسال به فروش برسانند، اما سران باشگاه منچسترسیتی حاضر هستند برای جذب مدافع تیم ملی اسپانیا پول هنگفتی هزینه کنند.

"هری کیول" ستاره سابق باشگاه لیورپول به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال اولدهام اتلتیک منصوب شد.

پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای آلکانتارا

باشگاه پاری سن ژرمن تمایل دارد "تیاگو آلکانتارا" بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.

باشگاه بایرن مونیخ آلمان تایید کرد که این هافبک اسپانیایی پس از آنکه پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را نپذیرفت، آلیانس آرنا را ترک خواهد کرد، اما بایرنی ها برای این بازیکن ۳۰ میلیون یورو می‌خواهند.

پاری سن ژرمن آماده است فصل تابستان همان مبلغی را که بایرن مونیخ برای تیاگو تعیین کرده است، بپردازد.

آلابا و بایرن‌مونیخ بار دیگر پای میز مذاکره

در حالی که گفته می‌شد مذاکرات بایرن مونیخ و "دیوید آلابا" بر سر تمدید قرارداد این بازیکن ملی پوش به بن بست خورده است، اما اسکای اسپورت ادعا می‌کند که ۲ طرف بار دیگر پای میز مذاکره خواهند نشست.

یک سال دیگر از قرارداد این مدافع اتریشی با بایرن‌مونیخ باقی مانده و باواریایی‌ها حاضر نیستند او را از دست بدهند.

آث میلان به دنبال مدافع تیم ملی هلند

باشگاه آث میلان در نظر دارد "دنزل دومفرایس" مدافع تیم ملی هلند و باشگاه پی اس وی آیندهوون را به خدمت بگیرد.

میلانی‌ها از کیفیت این بازیکن ۲۴ ساله اطمینان خاطر دارند و پیش بینی می‌کنند که باشگاه پی اس وی آیندهوون او را به مبلغ ۱۸ میلیون یورو بفروشد.

فرتونگن راهی اینتر می‌شود؟

باشگاه اینترمیلان تمایل دارد پیشنهادی به "یان فرتونگن" بازیکن فصل گذشته تاتنهام ارائه کند. اما این تیم برای جذب فرتونگن باید با اس رم به رقابت بپردازد.

یوونتوس برناردسکی را در ازای میلیک می‌دهد

آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی تیم ناپولی در صدر فهرست خرید قهرمان سری آ ایتالیا قرار دارد، اما ناپولی تمایلی به فروش او ندارد.

بیانکونری‌ها (لقب یوونتوس) حاضر هستند برای جذب میلیک، علاوه بر پرداخت پول نقد برناردسکی را نیز به ناپولی بدهند، اما مشخص نیست که آیا برناردسکی حاضر خواهد شد راهی ورزشگاه سن پائولی شود یا نه.

بزرگان آلمان به دنبال مدافع نوریچ

علاوه بر بایرن مونیخ، ۲ باشگاه بایرلورکوزن و شالکه هم به جمع مشتریان"مکس آرونز" مدافع تیم سقوط کرده نوریچ انگلیس پیوستند.

بایرن مونیخ از بخت بالایی برای جذب این مدافع برخوردار است، اما آن‌ها باید با رقبای بوندسلیگایی خود رقابت کنند. هر چند که رسانه‌ها گزارش می‌دهند که این بازیکن ترجیح می‌دهد در انگلستان بماند.

آث میلان خواهان دلوفئو

"جرارد دلوفئو" ممکن است بار دیگر تابستان امسال به آث میلان برگردد.

به نظر می‌رسد که پس از سقوط واتفورد به دسته یک لیگ انگلیس، دلوفئو بازیکن تیم ملی اسپانیا این تیم را ترک کند و به نوشته اسکای اسپورت این بازیکن مد نظر باشگاه میلان قرار دارد.

اتلتیکو مادرید به دنبال دروازه بان لوانته

باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد "آیتور فرناندز "دروازبان تیم لوانته را به خدمت بگیرد.

با توجه به جدایی "آنتونیو ادان" سنگربان دوم اتلتیکو مادرید که پس از لیگ قهرمانان به اسپورتینگ خواهد پیوست، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در نظر دارد ذخیره مطمئنی برای یان اوبلاک دروازه بان شماره یک خود به خدمت بگیرد. او فرناندز ۲۹ ساله را برای این منظور مد نظر دارد.

آینده نامعلوم مسوت اوزیل

بازیکن آلمانی تیم آرسنال برای بازی امشب این تیم در فینال جام حذفی برابر چلسی هم در فهرست تیمش قرار نگرفت تا آینده او در این تیم بیش از پیش نامعلوم باشد.

اوزیل این که در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد پس از شروع مجدد رقابت‌های فوتبال انگلیس پس از تطیلات کرونایی، حتی یک دقیقه هم برای توپچی‌ها (لقب آرسنال) بازی نکرده است.

اوزیل یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و در هفته ۳۵۰ هزار پوند دستمزد می‌گیرد به همین دلیل آرسنالی‌ها می‌خواهند او را تابستان امسال به فروش برسانند، اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید اوزیل تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

تمایل اینتر برای معاوضه اشکرینیار با اندومبله

باشگاه اینترمیلان مذاکرات خود را برای جذب "تانگوی اندومبله" هافبک فرانسوی تاتنهام آغاز و پیشنهاد کرده است به عنوان بخشی از قرارداد "میلان اشکرینیار" مدافع اسلواک خود را راهی این تیم کند.

از وقتی که خوزه مورینیو هدایت تاتنهام را در دست گرفته اندومبله به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است.

یوونتوس مهاجم مدنظرمنچستر یونایتد را خرید

باشگاه یوونتوس موفق شد "رائول خیمنز" مهاجم گلزن تیم ولوز را از چنگ منچستریونایتد خارج کند.

این مهاجم ۲۳ ساله همواره مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد بود، اما یوونتوس قرار است او را به خدمت بگیرد. این مهاجم امسال ۲۷گل برای ولوز به ثمر رسانده است.

لاکازت هنوز با آرسنال مذاکره نکرده است

الکساندر لاکازت مهاجم تیم آرسنال هنوز درباره تمدید قراردادش با سران این باشگاه مذاکره نکرده است.

او با اشاره به اینکه "پیر امریک اوبامیانگ" ستاره گابنی آرسنال مذاکرات زیادی را با باشگاه داشته است، تصریح کرد که تصمیم کاپیتان توپچی‌ها برای رفتن یا ماندن، در آینده او تاثیری نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
از انتقال سردار آزمون خبری نیست
آخرین اخبار