پیشنهاد بازیکن بارسلونا به مهاجم کهکشانی‌ها برای ترک سانتیاگو برنابئو

آرتورو ویدال به هم تیمی سابق خود در تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهاد داده که رئال مادرید را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرتورو ویدال که در بایرن مونیخ با خامس رودریگز همبازی بوده، اعلام کرده مهاجم کلمبیایی با زین الدین زیدان میانه خوبی ندارد.

پس از نمایش‌های درخشان این بازیکن در ترکیب تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۴، رئال مادرید با مبلغ ۷۵ میلیون یورو رودریگز را جذب کرد اما مهاجم ۲۹ ساله کهکشانی‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند و در ۱۲۵ بازی ۳۷ گل به ثمر رساند.

رودریگز پس از ۲ سال حضور در بایرن مونیخ، تابستان سال گذشته به سانتیاگو برنابئو بازگشت، اما برای رقابت‌های این فصل جایی در برنامه‌های زین الدین زیدان نداشت.


بیشتر بخوانید:


آرتورو ویدال معتقد است رودریگز می‌تواند در تیم دیگری شرایط بهتری داشته باشد. او درباره رابطه خود با هم تیمی سابقش گفت: من و خامس مانند ۲ برادر هستیم و در مونیخ رفاقت محکمی میان ما شکل گرفت. ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم. این آزار دهنده است که خامس و زیدان با هم مشکل دارند.

بازیکن بارسلونا در ادامه گفت: خامس سطح بالایی دارد و می‌تواند در رئال مادرید بازی کند، اما نمی‌دانم چرا آن‌ها در این فصل به او فرصت بازی نداده اند.

ویدال با تاکید بر اینکه جدایی از رئال مادرید می‌تواند بهترین پیشنهاد برای رودریگز باشد اظهار داشت: امیدوارم او بهترین تصمیم را بگیرد و بتواند بازی کند. فکر می‌کنم مردم و هواداران فوتبال دوست دارند بازی‌های بازیکنان باکیفیت را ببینند و خامس یکی از این بازیکنان است. او باید آینده خود را در جای دیگری جستجو کند و در جایی بازی کند که از فوتبال لذت ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار