شورای هماهنگی تبلیغات توطئه‌های دشمن را خنثی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هدف از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات را خنثی سازی توطئه‌های دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری گفت : هدف از تشکیل این شورا در ۱۲مرداد ۱۳۵۹ خنثی سازی توطئه‌های دشمن و رساندن انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌های والی آن می‌باشد.

او افزود : ماهیت نفهفته شورای هماهنگی انقلاب ترویج و تبلیغ آرمان‌های انقلاب و دفاع از آن است چرا که به همان اندازه که اهداف انقلاب بزرگ است دشمن زیادی هم دارد.


بیشتر بخوانید

 گام دوم رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی آغاز شد


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فهرست نهادهای عمومی غیردولتی قرار گرفته است.

او در خصوص عملکرد این شورا طی سال گذشته نیز افزود: در دهه فجر سال گذشته بیش از چهار هزار و ۶۰۰ عنوان برنامه درسطح  استان برگزار شده است.

حجت الاسلام ملایی از برنامه ریزی برای تولید مستند فاخر یاوران انقلاب در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: انجام هماهنگی و کار جمعی و فراجناحی بودن از جمله مزیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و مردم به خاطر دلبستگی به آرمان های انقلاب و امام و رهبری است که به میدان می آیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسمات ملی و مذهبی تعطیل نشده است، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تغییر روش مراسمات را بدون تجمع و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می کند.

او در پایان بیان کرد: تجهیزات صوت مسیر برگزاری مراسمات غیر مترقبه در مرکز خراسان جنوبی جنوبی تأمین شده است و به زودی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.